Doorgaan naar hoofdcontent

Euroclix

Het is hier alweer even stil - ben ik er toch weer ingetrapt, geen inspiratie - maar nu wil ik toch even iets met jullie delen!

Zoals jullie weten spaar ik Euroclix. Af en toe durf ik het aan om aan de Luckyclix deel te nemen. Win ik toch zomaar ineens 5.000 clix (€70,-)! Leuke meevaller die we zeker goed kunnen gebruiken, maar ik laat het lekker staan. ;-)

Als iemand zich nog aan wil melden, klik dan hier. Krijg ik weer een aantal clix erbij.

Hebben jullie weleens wat gewonnen met Euroclix? Ik hoor graag van jullie en wens jullie allemaal een fijn pinksterweekend!



Reacties

  1. Yep zo,n 2 jaar geleden had ik ook 5000 clix gewonnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja maar nog nooit meer dan 10 clix volgens mij... Heel mooi om 5000 clix te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat ik zelf geen blog heb en ook slechts 1x clicks heb ontvangen van aankoop gaat het sparen erg langzaam en vindt ik het zonde om aan luckyclicks te spenderen. De onderzoeken die ik zelden omdat ze zo saai en lang zijn dan vind ik het niet leuk meer.
    Ik zit nu bijna aan 25 euro en laat dat dan meteen uitbetalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Ik waag geen gokjes meer. In het verleden wel regelmatig gedaan (vorige keer dat ik lid was van Euroclix en nooit iets gewonnen.)
    Nu niet in de valkuil trappen van blijven gokken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Gezellig dat jullie meelezen, ik hoor graag van jullie. Tips en trucs zijn altijd welkom!

Populaire berichten van deze blog

Kleding

Nu ik al een aantal jaren heel bewust met ons geld bezig ben merk ik dat mijn kleding nogal uit begint te dunnen. Zo ligt er redelijk wat verwassen en met kleine gaatjes in de kast. Ik koop veel minder en ook steeds vaker tweedehands.

Zoals ik hier ook verteld heb is mijn schoonzus in juni overleden. Na een ziektebed van bijna drie jaar, een hersentumor, heeft ze besloten euthanasie toe te passen. Voordat ze overleed gaf ze al veel kleding weg, ik kreeg toen acht kledingstukken die ik zeer regelmatig draag.

Vorige week stuurde zwager een appje met de vraag of iemand hem zou willen helpen met het uitzoeken van de kleding van zijn vrouw. Aan veel kleding hangt een herinnering en hij vond het dan ook erg moeilijk om aan te pakken. Nadat ik aangegeven had dat ik wel wilde hebben we besloten dat ik foto's ga maken van alle te verkopen kleding en deze op Marktplaats dan wel Facebook ga plaatsen.

Afgelopen weekend kwam zwager elf(!) vuilniszakken brengen. Ik schrok enigszins van de hoev…

Besparen bij de Albert Heijn

Onze wekelijkse boodschappen worden tegenwoordig altijd bij de Albert Heijn gedaan. Voorheen reed ik naar een nabijgelegen dorp om daar bij de Lidl boodschappen te doen. Maar ik maak nu gebruik van een weekmenu en schrijf van te voren een boodschappenlijstje. Op deze manier heb ik goed zicht op ons budget en ben ik van mening dat ik met de brandstofkosten erbij niet goedkoper uit ben.

Bij de Albert Heijn maak ik altijd gebruik van de scanner. Handig dat je precies weet voor hoeveel geld je in de kar hebt liggen en met zoon erbij is het helemaal makkelijk dat ik de boodschappen gelijk in kan pakken. Waar ik laatst achter ben gekomen is dat je dus ook gewoon contant af kunt rekenen wanneer je gebruik maakt van een scanner. Nooit geweten, het is zeker een pluspunt.

Contant geld en geld van tweedehands verkopen gaan in een spaarpot en het bedrag loopt soms heel snel op. Ik heb nu al twee keer boodschappen gedaan met de scanner en contant kunnen betalen. Eerder durfde ik dit niet aan en pi…

Gratis op te halen

We zijn hard aan het klussen in het nieuwe huis. In ons huidige huis ben ik aan het opruimen, uitzoeken en inpakken. Veel verkoop ik via Facebook en Marktplaats, maar er zijn ook spullen die niet de moeite zijn om te verkopen of waarop niet gereageerd wordt. Het zijn allemaal spullen die nog goed te gebruiken zijn.

Ik besloot deze gratis op internet te zetten, in de verwachting dat er zeer snel gereageerd zou worden. Het staat nu al een aantal dagen op internet en er zijn nog geen reacties. Zal iedereen aan het minimaliseren zijn? Als het van het weekend nog niet opgehaald is gaat het naar de kringloop.

Werkt het gratis ophalen bij jullie wel? Hebben jullie misschien nog tips? Ik hoor graag van jullie!