Nieuwe spaarmotivatie

Dit jaar zit ik bovenop mijn geld. Echt bovenop want alle uitgaven die ik maak deel ik op Instagram met mijn volgers (voor het account mag je altijd mailen; opnaareenkoophuis@gmail.com).

En ik kan oprecht zeggen dat dit meehelpt om de impulsaankopen te verbannen. Want, mensen volgen en oordelen. De beste dagen zijn de dagen waarop ik geen uitgaven heb. Ik deel deze als de dag waarop ik €0,00 uitgaf. Nu heb ik besloten om iedere dag dat ik géén uitgaven heb, €5,00 over te maken naar onze grote spaarrekening. Zomaar een extra motivatie, ik ben benieuwd of dit me gaat helpen. Ik kan me voorstellen dat het eind van de maand wat lastiger wordt om €5,- over te maken. De trend is namelijk zo dat het aantal dagen zonder uitgaven veelal aan het eind van de (loon)maand zitten.

Onze maand start op de 20ste. Man krijgt dan loon en ook de betalingen van de belastingdienst komen dan binnen. Op dat moment stijgen de uitgaven, want cadeautjes, kleding, kattenvoer en extra benodigdheden probeer ik dan te plannen.

Deze afspraak maakte ik afgelopen donderdag met mezelf, ik gaf donderdag en vrijdag niets uit, ik spaarde dus al €10,- extra deze maand. Heb jij nog extra spaartips?

Reacties

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making money online using it is as easy as 1 . 2 . 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and upsell your affiliate products for you!

    So, do you want to start making money??

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je hier aandacht aan besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels deel ik het niet meer, te weinig reacties. Wel heel veel plezier uit gehaald!

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.