Gratis producten

Een tijdje terug van weggeweest, maar ik besloot het weer op te pakken: de gratis te proberen producten. Man was twee weken geleden jarig en ik besloot om de app van Scoupy opnieuw te installeren op mijn telefoon. Door gebrek aan geheugen had ik deze er een aantal maanden eerder van afgehaald. Hier kwamen ook twee leuke geld terug acties naar voren voor frisdrank. Dit drinken we zelf nauwelijks, maar voor een verjaardag altijd handig.

In de Scoup-app staat wat ik in totaal bespaard heb door producten via de app uit te proberen; maar liefst €89,38. Ik probeer alleen artikelen die helemaal gratis zijn, of het moeten producten zijn die normaal gesproken ook al bij ons in de kast staan.

Daarnaast kreeg ik afgelopen week een mail van Eurosparen van Optimel. In deze mail stond dat ik gratis een pak biologische melk mocht proberen. Melk is een wekelijks terugkomend artikel op de boodschappenlijst en het leek me dan ook interessant. Met even doorklikken naar de website blijkt dat ik ook een pak drinkyoghurt en een kuip yoghurt mag proberen. Inmiddels staan ze in mijn koelkast, man en zoon zijn echte zuivelmonsters dus dit wordt vast hartelijk ontvangen!

Doen jullie nog mee aan geld-terug-acties? Of vinden jullie het teveel moeite? Zijn er nog andere apps of websites waar jullie gebruik van maken? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ik doe er wel aan mee als ik het aantrekkelijk genoeg vind of we het gebruiken als het gratis is. (of als ik er iemand voor ken) Maar ik vind de aanbiedingen momenteel erg matig.. Dingen voor 1,00 Euro. Tja, dan wacht ik wel op een bonusaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook, gratis of echt een koopje, anders sla ik over.

      Verwijderen
  2. Oh wat goed van je! Toevallig zat ik van de week aan te denken om me er weer eens in te verdiepen. Een paar jaar geleden sleepte ik het ene na het andere gratis produkt binnen, maar dat is helemaal verwaterd. Goed bezig jij in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was voor mij ook weer een tijd geleden. Het scheelt toch weer in de boodschappenkosten!

      Verwijderen
  3. Ik vind het dus inderdaad te veel moeite en gedoe. Ik wil de korting graag meteen, en niet dat ik er eerst wat voor moet doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen, al maakt Scoupy het ons wel erg makkelijk tegenwoordig.

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.