Gasafrekening

Nog niet eerder hebben we een factuur ontvangen voor een jaar gasverbruik. In ons huurhuis hadden we geen kosten voor de verwarming. In ons huidige huis zijn we in januari gaan wonen, maar ons contract liep vanaf voorgaande november. Er zaten dus drie klusmaanden qua verbruik in de voorlaatste gasafrekening. Ik was zeer benieuwd, met een kruipende baby is je verbruik weer anders.

Dit jaar verbruikten we in totaal 830 m3. Iedere maand betaalden we een voorschot van €76,- en dus kregen we €70,54 terug. Omdat ons contract samenloopt met energie kregen we ook nog een bonus. Voor gas was het €70,-. Beide bedragen staan op de rekening.

Ons contract liep bij United Consumers. Inmiddels ben ik overgestapt naar Fenor. Via Euroclix uiteraard. Bij vergelijking bleek ik hier het mooiste uit te komen. We gaan het een jaar aankijken en dan ga ik waarschijnlijk weer terug naar United Consumers. Ik heb het contact altijd als zeer prettig ervaren en dan hoop ik er ook een bonus uit te slepen.

Hoe staat het met jouw contract(en)?

Reacties