Too good to go

Ik was deze app - Too good to go - eigenlijk een beetje uit het oog verloren. Het hele besparen en op het geld letten, eerlijk gezegd. Nu de knop weer omgezet is, heb ik besloten om ook af en toe weer eens op de app te kijken of ik in de buurt mijn slag kan slaan.

Afgelopen donderdag kon ik eindelijk weer eens een pakket bij de plaatselijke bakker bemachtigen! Ik betaalde €4,99 voor een tarwebrood, 1,5 witbrood, een zak krentenbollen, een zak bruine bollen en een wit stokbrood. Het viel me helemaal niet tegen, tot nog toe mijn beste pakket bij deze bakker.

Verder probeer ik vooral te kijken naar pakketten die ik op de route liggen. Zodra ik er speciaal voor moet gaan (om)rijden vind ik het niet meer interessant. Bestel jij weleens via de app?

Reacties

  1. Jazeker. Ik bestel alleen bij de bakker en soms een bijzonder pakket. Zo hadden we een keer 20 halve liter flesjes fris (je mocht zelf kiezen). Dat was vorig jaar in de zomervakantie (uiteraard door Corona) en dat was fijn voor zoon en dochter (21 en 16). Ook een mand met chocoladerepen kwam op die manier bij zoon terecht die wat wilde uitdelen op zijn werk.
    De pakketten van de super laat ik links liggen. Ik zie op internet soms hele mooie pakketten, maar wij kregen (verkleurd) vlees, soorten die we niet lekker vinden, heel veel zuivel en gebak. Wij zijn lastig en verwend, dus dat laat ik aan een ander, die er wel heel blij mee is.
    In onze nieuwe woonplaats doen maar weinig bedrijven mee, terwijl we bijna naast een groot winkelcentrum wonen. Jammer. Ik ga er niet voor rijden. Zo valt het groente en fruit pakket van de lidl ook af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pakketten van de bakker zijn hier ook favoriet. Ik koop het ook echt alleen bij de supermarkt als ik daarna nog bij mijn ouders kom, we verdelen het dan altijd. Zo weet ik zeker dat alles op komt en er niet alsnog eten verspilt wordt.

      Verwijderen
  2. Ja ik heb ook wel eens besteld via de app. Ik ben ook niet zo een fan van de supermarktpakketten, maar meer van de bakkers. Ik zou wel graag nog eens een pakker van de Lidl horen, daar hoor ik altijd goede verhalen over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een keer een groentenpakket gescoord van de Lidl. Ik vond het (te) veel en ook groente wat we niet eten, wat ik dan ook weer zonde vond.

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.