Vermaak in de vakantie

Mijn vakantie is gestart! Samen met de jongens heb ik 3,5 week vrij. Helaas zonder man, want die moet gewoon doorwerken. Zodra onze verbouwing start is hij 7 weken vrij en moet hij aan het klussen. Hij werkt samen met een aannemer. Ieder uur dat hij wegsnoept van de aannemer, scheelt ons weer in kosten.

Doordat hij doorwerkt, moet ik zelf de kinderen vermaken. Er staan al een aantal afspraken op de planning. De rest van de dagen moet ik nog invullen, maar die vrijheid de komende 3,5 week, vind ik heerlijk! Onze plannen;

- Logeerpartij met neefje. (€0,00)

- Picknicken bij het plaatselijke kasteel met opa en oma. (€0,00)

- Logeerpartij bij opa en oma. Papa en mama gaan een avond uit, vippen bij de bioscoop. (€52,50 + bioscoopbon)

- Naar de kinderboerderij. (€0,00)

- Naar het natuurcentrum. (€0,00)

- Naar de tuinen van Appeltern. (€14,00, korting via Eurosparen.nl)

- Papa of mama met oudste naar de bioscoop. (Alleen eten, de rest wordt betaald met een bioscoopbon)

- Monkeytown. (Ik wil graag een strippenkaart, ook tijdens de verbouwing lijkt het me handig om af en toe te kunnen ontsnappen. Ik betaal €65,- voor een 10 ritten kaart en dan heb ik €7,25 korting)

- BBQ bij opa en oma. (Wij verzorgen ook iets lekkers en oma krijgt een bos bloemen, zal ongeveer €15,00 zijn gok ik)

- Fietstochten met een ijsje. (€6,- per fietstocht)

- Fotoshoot. (Wij betalen €129,-)

- Naar het plaatselijke strandje (€0,00)

- Vijf keer een uur zwemmen als onderdeel van de zomercursus van oudste zoon. (€0,00, want valt onder een pakket wat we afgekocht hebben)

Ik probeer erg naar de uitgaven te kijken, het hoeft allemaal niet zo gek. We zijn afgelopen weekend naar uilen en dierenpark de Paay in Beesd geweest (entree €28,-) en maandag, zoals ik al vermelde, naar Speelland Beekse Bergen. Beide aanraders en met korting (bij Speelland via Eurosparen), vallen de kosten ook erg mee.

Heb jij nog tips? 

Reacties