Daar is hij dan!

Het was jullie vast al opgevallen dat het hier wat stiller was dan gewoonlijk. Op woensdag 2 mei is onze tweede zoon geboren! Na een vlotte bevalling, een dag na uitgerekende datum, mochten we hem welkom heten.

Het gaat heel goed met ons, in vergelijking met mijn vorige bevalling was het dit keer een meevaller. Ik ben al weer op de been en zoon doet het ontzettend goed. Ook grote broer geniet, hij is zo trots, fantastisch om te zien. Zoon nr. 2 is een kopietje van zoon nr. 1. Zo bijzonder om te zien!

We gaan lekker genieten van ons gezin en zodra ik weer inspiratie heb, zal ik hier ook weer mijn blogs delen.

Fijn pinksterweekend allemaal!

Reacties

  1. Ben hier regelmatig komen kijken of er al nieuws was ;)
    Van harte gefeliciteerd met jullie 2e zoon! Fijn dat het zo goed gaat!
    Doe maar rustig aan en geniet ervan!
    J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon. Geniet maar lekker van je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte! Ik hoopte ook al een tijdje op goed nieuws. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Geniet van elkaar en met elkaar, voor je het weet zijn ze groot...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan en neem de tijd, deze tijd gaat zo snel voorbij en die blogjes komen wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd, geniet ervan met z'n allen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd gewenst met jullie zoon. En veel geluk als gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte gefeliciteerd met dit grote wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd. Veel geluk samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.