Telefoonabonnement

Man en ik hebben beide een Sim Only telefoonabonnement. Zolang de telefoons werken worden er geen nieuwe aangeschaft, mijn interesse gaat niet uit naar een hippe, nieuwe telefoon. Man zijn telefoon is laatst kapot gegaan, hij had nog een andere liggen en is deze opnieuw gaan gebruiken. Toen man nog in de kas werkte maakte hij gebruik van dual sim en had dus twee telefoons in gebruik; een 'oude' en 'nette'. De nette is nu aan de beurt en voldoet nog prima.

Mijn telefoonabonnement loopt via KPN en kost €15,18 per maand. Hiervoor heb ik 150min/SMS en 500MB. Als ik over mijn internetbundel heen ben, wordt het internet traag en kost het me niets extra's. Dit gebeurt nauwelijks. Het abonnement loopt tot 29 juli 2018 en daarom ben ik al rond gaan kijken naar een nieuw, goedkoper abonnement.

Met onze autoverzekering, gas, elektra, zorgverzekeringen en tankpas zitten wij bij United Consumers. Zij geven korting en betalen dit uit via het kortingstegoed. Je kunt hierbij zelf kijken of je het opspaart of maandelijks uit laat betalen. Hier vond ik een interessante aanbieding, aangeboden door Youfone. Het abonnement duurt 24 maanden en bestaat uit 300min/SMS en 2000MB. De kosten zijn €12,00 per maand en via United Consumers wordt dit uiteindelijk €8,50 per maand. Omdat wij geen printer hebben kon ik kiezen voor de optie 'offerte per post opsturen', ik ontving een dag later de aanvraag al op de mat.

In totaal ga ik dus €6,68 per maand besparen, op een jaar komt dit neer op €80,16. Man zijn telefoonabonnement loopt nog tot december van dit jaar. Zodra het kan gaan we ook hiervoor een goedkoper alternatief zoeken.

Hoe staat het met jullie telefoonabonnement? Kunnen jullie nog lager? Ik hoor graag van jullie.

Reacties

  1. Ik zit bij Telfort met sim only. Voor mezelf alleen bellen voor 6 euro en voor ml 500mb erbij voor 12,50 incl bellen en sms. Minuten en mbs meenemen dus gaan er nooit overheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zitten bij hollandse nieuwe. Ikzelf heb een abbo 1500 mb/sms of belminuten voor EUR 8. De kinderen hebben 2000 mb/sms/bellen voor EUR 10. Op is op (je kunt wel bij kopen). Telefoons kopen we zelf. We hebben allemaal een nokia.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een los toestel, daarnaast een abonnement van Simpel voor €7,50 per maand. Daarvoor krijg ik 50 belminuten en 1GB. Dat is voor mij ruim genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.