Instagram neemt het over

Het is hier wel weer erg stil de laatste tijd. Ik kan heel veel redenen verzinnen maar ik denk dat de belangrijkste toch neerkomt op het feit dat Instagram het momenteel wint. Ik lees wel veel mee, het blijft tenslotte interessant. Alleen mijn persoonlijke updates post ik elke dag op Instagram. Je kunt me volgen via anne_covandermeer.

Momenteel ligt de focus weer erg op het sparen en ik hoop de komende maanden niet veel extra uit te hoeven geven. Afgelopen zaterdag zijn ze gestart aan onze tuin en naar alle waarschijnlijkheid zal de factuur ongeveer €8.500,- worden.

We wilden het eigenlijk in juni uit laten voeren. Dan krijgen we tenslotte weer vakantiegeld en belastinggeld en krijgt onze spaarrekening weer een flinke boost. Maar de hovenier had nu tijd en dan is de tuin mooi klaar voor het mooie weer aanbreekt. Dan zijn de kosten voor onze achtertuin allemaal gemaakt en hoeven we daar voorlopig geen aandacht aan te geven. Op het groen na dan, maar dat zijn hopelijk de kosten niet.

We hebben dus besloten om deze uitgave naar voren te halen en zo snel mogelijk de spaarrekening weer aan te vullen. En dat gaat best aardig. De Marktplaats verkopen van de afgelopen maand waren boven de €400,-. Dit heeft onder andere te maken met de verkoop van vier stoelen en onze meubels. Vorige week kwam namelijk ook onze nieuwe eethoek binnen. Hiervoor hoefden we de spaarrekening niet aan te spreken, dit betaalden we van de lopende rekening. Met het geld van de verkopen via Marktplaats betaalden we hier €600,- voor.

En nu ga ik snel een enquête invullen. 😉

Reacties

  1. Ah jammer, ik zit niet op insta dus kan je daar niet volgen. Wel veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet dat ik hier niets meer ga posten. Alleen niet meer iedere twee dagen. Dus blijf vooral komen. 😁

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dat vind ik wel heel lief. Ik blijf hier zeker updates plaatsen, maar met minder grote regelmaat.

      Verwijderen
  3. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben net voor het eerst op je site. Ziet er goed uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.