Een jaar verder.

Een heel jaar geen berichten op mijn blog! Ik begin het stiekem wel te missen; en dan vooral die stok achter de deur. Er is het afgelopen jaar best wat veranderd bij ons thuis.

Ik ben van baan gewisseld en werk nu anderhalve maand bij een installatiebedrijf. Nog steeds dichtbij, dus ook hier fiets ik regelmatig naar toe. Inmiddels ook een 'nieuwe' fiets erbij. Tante deed haar elektrische fiets weg en wij namen hem over voor €75,- en een fruitschaal t.w.v. €25,-. 

De kinderen groeien door; ze zijn inmiddels vijf en drie en bij het groeien hoort ook het eten. Onze boodschappen zijn er heel wat meer. Drie broden in de week is niet langer voldoende en we komen ook niet meer weg met het delen van het vlees. ;-) 

We zijn bezig met de aanvraag van een tweede hypotheek. Voor verbouwing en verduurzaming van ons huis. Zo krijgen we zonnepanelen, een warmtepomp, vloerverwarming en airconditioning. We verbouwden de zolder en daar slaapt oudste zoon nu. Jongste zoon schoof door naar de oude kamer van de oudste en nu heb ik een eigen ruimte voor mijn bedrijf!

Vorig jaar juli ben ik gestart met mijn eigen webshop; www.stofwithlove.nl. Ik maak zelf slabben en labeldoekjes en het is een (ietwat onverwacht) succes! Hier gaat dus alles voorspoedig. Ik hoop in de toekomst toch echt het een en ander te posten. De stok achter de deur wordt wel enigszins gemist en er mag best wel wat veranderen m.b.t. de uitgaven. 

Kom je weer eens lezen?

Reacties

  1. Superleuk dat je weer komt bloggen! Hier zijn de oudste twee ook 5 en 3 (en daaronder nog een dreumesje van 1). Leuk om mee te lezen welke keuzes je maakt, ook met kinderen!

    Groetjes Maggie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maggie! Heb jij ook nog een blog?

      Verwijderen
    2. Ach, wat leuk! Een kleintje erbij. Ik had er graag ook nog een willen krijgen, maar het is goed zo. Energie voor andere dingen! Leuk dat je meeleest.

      Verwijderen
  2. Leuk weer wat van je te lezen en wat een leuke webshop heb je! Wij hebben toevallig ook de zolder verbouwd, waar de oudste nu slaap. En dus een kamer over voor een kantoor en andere bedrijvigheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hé, die kamer over! En wat een geld gaat er in die verbouwing hé. Wij gaan zaterdag nog een muur behangen en er moet nog een strip geverfd, dan zijn we officieel klaar!

      Verwijderen
  3. Ik heb je nog lang gevolgd op insta ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk!! Ik heb daar heel veel gedeeld, en werd dat echt een beetje beu. Weinig reacties (veel stille lezers) en soms ook vervelende reacties. Dus we gaan hier gewoon af en toe weer eens wat posten!

      Verwijderen
  4. Leuk! heb je blogs gemist, zoals ik ook al noemde op mijn eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je weer blogt! Ik heb je blogs gemist (en ik was inderdaad ook een van die stille volgers op Instagram...)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.