Marktplaats verkopen

De Marktplaats verkopen gaan ontzettend goed deze maand. Eerder vertelde ik al dat ik voor mijn zwager bezig was met het verkopen van de kleding van mijn overleden schoonzus. Laatst stuurde ik hem een update met de foto's van de verkochte items en maakte ik het bedrag over. Sinds een tijdje heeft hij een nieuwe relatie en hij gaf dan ook aan dat hij wilde dat ik de kleding verder verkocht. Het geld wat ik ervoor krijg mag ik houden en hij hoeft ook geen updates meer.

Dit is een grote stimulatie voor het spaarpotje. Afgelopen maand verkocht ik voor €47,50, waarvan €12,- de opbrengt was van spullen van ons zelf. Ik verkocht een Photoshop DVD, een Dooky voor de kinderwagen en een kindertas. Overige opbrengst komt dus van kleding van schoonzus.

Daarnaast verkocht ik nog zelfgemaakte items; een ketting, twee slabben en een labeldoekje. Hiervoor kreeg ik €23,00. De opbrengst ging dit keer helaas niet naar de spaarrekening. In verband met mijn zwangerschap heb ik - gedeeltelijk - een nieuwe garderobe nodig. Zwangerschapskleding van zoon heb ik niet meer, ik heb dit na de zwangerschap door gedragen en dit is allemaal versleten.

Ik kocht twee broeken en een jurk en zal nog een winterjas aan moeten schaffen. Mijn vorige zwangerschap was in de zomer en heb ik geen jas hoeven kopen. Toch een extra kostenpost ;-).

Hoe gaat het met jullie Marktplaats verkopen? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Bij mij gaat het nooit zo heel goed. Maar ik heb denk ik ook geen goede spullen om te verkopen. Fijn dat het bij jou wel voorspoedig loopt!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleding gaat hier dus best vlot! Zit ook wel heel veel verschil in per maand.

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.