Boeken

In het kader van het opruimen ben ik al onze spullen aan het doorspitten. Wat kan verkocht worden, naar de kringloop of moet weggegooid worden? Ik kwam hierbij een stapel kinderboeken tegen van man en mij. Een ietwat gedateerde stapel.. De boeken die me het meest aanspraken haalde ik uit de stapel en de rest mag weg.

Wat moest ik hier nu mee? Boeken weggooien bij het oud papier doet me ergens pijn. Dat doe ik niet. Ik zette de stapel op de verkooppagina op Facebook en verkocht er uiteindelijk nog zeven voor €4,50. Toch een leuke opbrengst!

De vraag was nu, wat doe ik met de rest? Er liggen ook nog drie boeken voor volwassenen die weg mogen. Toen herinnerde ik me opeens dat ik eerder al eens een boek leende uit de minibibliotheek hier in het dorp. Ik heb besloten om de boeken hier achter te laten, ze zullen dan een mooie bestemming krijgen lijkt me. En wij zijn weer van wat spullen af!

Hebben jullie een minibibliotheek in de buurt? Heb je hier weleens gebruik van gemaakt? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ik breng boeken ook wel naar de mini bieb in de straat of bij de kinderboerderij. Erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.