Vakantie geboekt

Het afgelopen jaar ben ik drie keer een nachtje weggeweest. Met man, met mijn beste vriendin en met man én vrienden. Het laatste weekend kreeg ik cadeau voor mijn 30ste verjaardag. Ik vond het allemaal erg leuk, maar het waren dus allemaal uitstapjes zonder kinderen.

Hierop hebben we besloten dat we komend jaar wel op vakantie willen gaan met de jongens. Wat mijzelf tegenstaat aan vakanties met kinderen is het feit dat ze 's avonds op bed liggen en jij als ouder niet in staat bent om nog wat te gaan doen. Want - je moet bij de kinderen blijven.

Dit gevoel heeft man ook en dus besloten we om vrienden mee te vragen naar CenterParcs. Een aantal weken terug heeft een vriendin geboekt. We gaan met het Hemelvaartweekend lekker lang weg. Ik hoef maar één dag vrij te nemen.  Zes dagen en vijf nachten zullen we gezamenlijk in een huis spenderen. Zes volwassenen en vier kindjes.

Ik kan niet wachten, ik heb er nu al zin in. Deze vakantie kostte ons €427,-. We kregen 20% vroegboekkorting, wat toch ook best op liep. Dekbedden pakket is verplicht dus daar kwamen we niet onderuit.

Dit wordt dus aankomend jaar onze vakantie. De zomervakantie spenderen we lekker in en om huis. Dit is ons afgelopen zomer zo goed bevallen. Kunnen we gelijk weer wat aan onze tuin doen.

Heb jij al vakantieplannen?

Reacties

  1. Hi... als ik oudere posts van jou wil doorlezen, hoe doe ik dan dat? Ik zie nergens een "home" knop, geen blogarchief, en geen "ouder bericht/nieuwer bericht". En achteruit-lezen vind ik überhaupt niet prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat vreemd! Ik zal daar eens induiken.

      Verwijderen
    2. Hoi Petra, als je op de beginpagina op de drie horizontale streepjes rechtsboven klikt, dat staat er archiveren. Daar zou je het moet vinden lijkt me.

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.