Gestart met werken

Het was jullie vast al opgevallen, ik ben weer gestart met werken. Inmiddels zitten er alweer drie en een halve week op. Het lijkt wel of ik nooit ben weggeweest. Je valt zo weer terug in je werkroutine.

De routine thuis is nog wel even zoeken. Mijn werkdagen zijn op maandag, donderdag en vrijdag. De jongens gaan naar de gastouder van 7:15 - 17:45. Dit zorgt voor gehaast in de ochtend. Oudste zoon eet zijn boterhammen (heel traag..) terwijl ik jongste zoon voedt en aankleed.

In plaats van 's ochtends douche ik nu maar in de avond. Om er niet ontzettend vroeg uit te hoeven. We liggen tegenwoordig laat, zoon B blijft achter in gewicht dus om 23:00 krijgt hij een fles kunstvoeding i.p.v. borstvoeding. Zo weten we zeker wat er voor de nacht in gaat.

Het huishouden is ook weer wennen. Alles in de vrije dagen proppen en daarnaast ook twee keer per week sporten. Dat is te merken. Vandaag en morgen ben ik flink bezig in huis, zondag vieren we namelijk alweer de derde verjaardag van zoon A. Wel zo fijn als het huis dan al op orde is.

Hoe is het allemaal met jullie? Blogs over onze uitgaven volgen snel, maar voor nu even een korte update.




Reacties

  1. Altijd weer wennen, na een verlof weer werken! Klinkt alsof je wel wat oplossingen hebt gevonden. En misschien kun je nog wat vaker hulp vragen aan vrienden/familie voor bepaalde dingen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sport een keer in de ochtend doordeweeks en dan mag ik de kindjes bij verschillende adressen brengen. Ideaal. 😁

      Verwijderen
  2. Ik ben deze week enorm verkouden en grieperig, dus ook hier is loopt het niet zo goed.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.