Belastingaangifte

In 2021 sloten we een bouwdepot af voor een deel van de verbouwing en besloot ik gebruik te maken van een accountant. Met Stof With Love val ik onder de KOR-regeling en dus wordt dit meegenomen met onze privĂ© aangifte. 

Voorheen deed ik het altijd zelf, maar ik verdiep me er te weinig in om op de hoogte te zijn van alle regels en voordelen. De aangifte via de accountant beviel me goed en dus maakten we dit jaar hier weer gebruik van. De kosten hiervoor kwamen op €130,- inclusief de BTW.

We waren lekker op tijd en de verwachting is dat we rond de €550,00 terug zullen krijgen. Dus, er blijft zo'n €420,00 over als we de kosten er gelijk maar aftrekken. Al met al een mooie teruggave. Krijg jij er (naar verwachting) een leuk bedrag bijgeschreven?

Reacties

  1. Goed bezig, moet alles nog verzamelen en inleveren bij een bevriend iemand die het voor ons doet. Ik durf het zelf ook niet echt aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.