Bijna twee jaar geleden!

In een verloren uurtje dacht ik, laat ik eens inloggen op mijn blog! Blijkt dat ik gewoon al bijna twee jaar geleden voor het laatst een bericht geplaatst heb. Het lijkt me tijd voor een update!

Er is een hoop gebeurd in die twee jaar. We zijn allemaal weer wat ouder en wijzer. We verbouwden ons huis en hebben nu een uitbouw, nieuwe keuken, vloerverwarming, nieuwe vloer, zonnepanelen en een warmtepomp. Oh, en bijbehorend bouwdepot.

Het aflossen op de grote hypotheek (de rente staat hierbij nog vast tot en met 2026, daarna kan deze nu nog lage rente zomaar stijgen) staat niet stil. Inmiddels hebben we ruim €4.600,- af kunnen lossen. En dit allemaal naast de investeringen die we in de tussentijd hebben gedaan. Volgende punt om op te pakken; de voortuin. We hebben niet een heel duidelijk budget. Mijn man doet veel zelf en de bestrating is de bestrating die uit de achtertuin komt, waar nu de uitbouw staat. We hopen het te kunnen doen met het geld op de lopende rekening. 

Er komen nog wat mooie uitbetalingen aan. De teruggaaf van de energiekosten, de belastingteruggave en volgende week krijgen we ook weer kinderbijslag.

Mijn webshop loopt steeds beter en ik heb nu echt een mooi merk opgebouwd. We overwegen een schoonmaakster in te schakelen. Het kost best veel tijd, de webshop, het huishouden, de jongens en dan ook nog mijn baan van 24 uur in de week. Man wisselde van werkgever en inmiddels werken we bij hetzelfde bedrijf. Het gaat om een installatiebedrijf, dus momenteel hebben we werk genoeg. 

Een hoop veranderingen, en stuk voor stuk een mooi onderwerp voor een blog. Dus wie weet, tot snel!

Reacties