Weekmenu in herhaling

De afgelopen weken waren rommelige weken in ons huishouden. Zoon werd veel uitbesteed dus grepen we naar kant en klare potjes. Zelf aten we niet vaak thuis en als we wel thuis aten werd het al snel gemakkelijk. Eind vorige week hebben we de knop weer omgezet, het weekmenu blokje werd er weer bij gepakt. Voorraadkast en diepvries gecheckt en een boodschappenlijst gemaakt.

Er waren een aantal verjaardagen geweest waar we niet naar toe konden door alle omstandigheden en van de week regelde ik dan ook pas de cadeautjes. Voor een vriendin die altijd vol bewondering spreekt over mijn weekmenu kocht ik hetzelfde kladblokje. Hij is nu goedkoper dan toen ik hem aanschafte dus ik wil hem als tip meegeven aan jullie! Je kunt hem hier bestellen.


Fijn om weer een ritme in ons gezin te krijgen. Zoon slaapt weer beter en dat merk je aan alles. In deze twee weken heeft hij zoveel ontwikkeling doorgemaakt. Heerlijk om dat te aanschouwen, het manneke geeft ons een heerlijke afleiding.


Reacties