Airmiles

Schoonouders sparen al jaren Airmiles en een tijdje terug kregen ze de melding dat er een houdbaarheid datum aan de miles vastzat. Voor november moesten er 30.000 miles besteed worden. Door de jaren werden er wel regelmatig miles ingeleverd voor dagjes uit en korting op de boodschappen maar het saldo was nog niet echt gezakt.

Van de week mochten we mee kijken of er nog wat tussen zat voor ons. Er worden aanbiedingen gehanteerd waarbij er deels Airmiles ingeleverd moeten worden, maar waar ook nog een geldbedrag voor betaald moet worden. Daarnaast heb je de 'Miles Only' artikelen, deze kun je aanschaffen door alleen maar Airmiles in te leveren.

Er stonden een aantal items op ons wensenlijstje en deze kwamen ook terug op de website. In totaal bestelden we voor ons en voor schoonouders; twee Tefal koekenpannen 24 cm, een Tefal koekenpan 28 cm, een blender, twee eenpersoonsdekbedhoezen en een tweepersoonsdekbedhoes. Inclusief de 'verzendkosten' (bijna 600 airmiles) gaven we voor 27.000 Airmiles uit. Het leuke is dat je ook de waarde in geld kunt zien; namelijk €268,-.

Een leuke besparing, indien we het zelf hadden moeten kopen waren we uiteraard duurder uit geweest. Schoonouders waren blij met de hulp, het internet is natuurlijk wel lastig. ;-) Daarnaast hebben ook zij weer een koekenpan en twee dekbedovertrekken. De overige Airmiles willen ze besteden door ze in te zetten als korting op de boodschappen. De Airmiles leveren bij ons ook korting op.

Wat doen jullie met de Airmiles? Of vinden jullie het niet de moeite om deze te sparen? Ik hoor graag van jullie!


Reacties

  1. Ik heb een tijd lang airmiles voor een stichting gespaard. Sinds daf is afgeschaft door airmiles spaar ik ze voor mezelf, maar het gaat niet zo hard.
    Kan je op de website van airmiles dat bekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja op de website staan het aantal Airmiles, als hij gekoppeld is aan je Bonuskaart zie je ze ook in een wekelijks mailtje voorbij komen.
      Ik dacht wel te zien dat schenken aan een goed doel ook kon. Ik weet het alleen niet zeker.

      Verwijderen
  2. Goed bezig! Ik hou hier van. Mijn man rijdt veel kilometers voor zijn werk en zo verdienen wij heel veel airmiles. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst bij de airmilesshop of die het ook hebben. Verder probeer ik ook dingen te bestellen die je helemaal met airmiles kunt kopebn, dus zonder bijbetaling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slim! Ik kijk ook regelmatig bij Eurosparen van Optimel, daar lopen de kortingen ook hoog op. Wij hebben deze keer ook alleen voor Miles Only gekozen, het kostte ons dus helemaal niets.

      Verwijderen
  3. Ik heb laatst mijn Airmiles bij bol.com ingeleverd voor korting!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.