Opruimen in juni

In juni ben ik de nesteldrang - gelukkig - nog niet kwijtgeraakt. Op maandag en donderdag is oudste zoon bij de gastouder en ben ik samen met jongste zoon. Op deze dagen doe ik de vaste klussen in het huishouden en heb ik zo af en toe ook tijd om wat extra's uit te zoeken.

Zo gaf ik deze maand in totaal zo'n zes vuilniszakken met spullen weg. Onder andere meisjeskleding, kleding van man & overige babyspullen. Ik verkocht daarnaast ook best wel weer wat via Marktplaats en Facebook. In totaal voor €66,50; onder andere voor een wipstoel, een kastje, een boek, een boxkleed en plantjes. Dit bedrag ging naar de spaarrekening.

Onze zolder en kasten worden echt leger, ik merk dit iedere dag weer. Ons huis is echt minder rommelig, steeds meer spullen krijgen een vast plekje en dit geeft weer rust in ons hoofd.

Op Marktplaats staan nog een aantal advertenties open; boeken, twee ladekasten, een voedingskussen en een bureaustoel. Ik verwacht dat hier nog wel een aantal advertenties bijkomen, het huis is tenslotte nog niet leeg!

Hoe gaat het bij jullie met het opruimen en de verkopen? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Niet zo hard! Maar ik doe nog wel regelmatig iets weg. Maar meer met het tempo van: paar kapotte speelgoedjes weg, kruiden die we niet lekker vinden, wat zooi uit de schuur etc.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook wel logisch; bezig met de keuken en zelf niet helemaal fit. Dan is ieder stapje er weer een!

      Verwijderen
  2. Dat is een mooi bedrag zeg, 66,50! Fijn als je kunt opruimen en tegelijkertijd wat geld kunt verdienen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is zeker zo, al moet ik zeggen dat ik nu wel gemakkelijker iets weggeef. Weg is weg en dan geeft het mij weer rust.

      Verwijderen
  3. Ik sta te trappelen om te beginnen met opruimen! Zodra ik weer fatsoenlijk kan lopen ga ik meteen starten! Je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.