Tweedehands aankopen

Hoe enthousiast ik twee jaar geleden al was over tweedehands aankopen, dit is de laatste jaren alleen maar meer geworden. We hebben al heel wat mooie aan- en verkopen via Marktplaats kunnen doen, maar inmiddels is daar toch wel een concurrent bij gekomen. 

Voor kleding en speelgoed is mijn voorkeur verschoven naar Vinted. Ik heb voor oudste zoon al heel wat kunnen aanschaffen via Vinted. Zo moest hij voor zwemles joggingbroeken, waterschoenen en een regenjas hebben. Deze heb ik allemaal via de app kunnen aanschaffen. Wat ik zo leuk vind is dat je heel gericht kunt zoeken en dat je voorkeursmerken e.d. naar voren komen. 

Oudste zoon groeide ook uit zijn spijkerbroeken. Van de een op de andere dag waren zijn spijkerbroeken maat 122 te kort. Er ligt nu een goede (voornamelijk tweedehandse) stapel klaar voor jongste zoon. Alle broeken in grotere maten kocht ik ook via Vinted. Ik ben fan! Heb jij al een account? 

Reacties