Vakantie aan huis

Op het bezoekje in Groningen na zijn we drie weken heerlijk thuis geweest. Tijdens de vakantie hebben we niet echt op ons geld gelet. Doordat we verder geen vakantieplannen hadden vonden we dat we het best op konden leuken met lunches, diners en ijsjes.

Met de boodschappen haalden we echt vakantie eten. Lekkere broodjes, hapjes en drankjes en de laatste week waren de frikandellenbroodjes 1+1 gratis, man was een enthousiaste afnemer. Als ik kijk naar onze boodschappenkosten valt me dit nog erg mee, we gaven in totaal €180,- uit voor drie weken. €30,- boven ons budget van €50,- per week.

We hebben ontzettend veel gefietst en de auto is nauwelijks in beweging geweest. Onze tank mochten we volgooien met de tankpas van schoonouders, wat een luxe. Deze vakantie kozen we er voor om te doen wat we leuk vonden en te kopen wat we leuk vonden. Voorlopig de laatste keer dat we ons zulke uitspattingen kunnen veroorloven. De komende maanden zullen we toch wat extra aan de kant willen leggen voor het verhuizen.

Afgelopen maandag weer volle bak aan de gang, deze week werk ik vijf dagen i.v.m. de vakantie van mijn collega. Ik werk tijd voor tijd, dus dat zijn weer een aantal vrije dagen voor het klussen/verhuizen!

Hebben jullie een goede vakantie gehad? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Wat leuk dat je ook een boodschappenbudget hebt. Daar zou ik het niet mee redden hoor alhoewel het, het proberen waard is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haal het meest van de tijd wel, maar komt ook veel voor dat ik de ene week €70,- uitgeef en de andere week €30,-. Het is dus echt een gemiddelde. En een budget stellen vind ik wel heel prettig! :D

      Verwijderen
  2. Klinkt als een hele fijne vakantie! Wij zijn er inmiddels ook wel aan toe, maar nog héél eventjes wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker, onze vakantie was 'ages ago' gevoelsmatig.. haha. Met 50 Euro komen wij ook niet uit. Maar wij zijn met 2 volw, 3 kids. Wij doen 80 per week ongeveer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap dat je het daarmee red. Zou je eens een blogje kunnen wijden aan het boodschappen doen en daarin een weekmenu + boodschappenlijstje plaatsen? Erg benieuwd namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het eens proberen! Momenteel rare weken i.v.m. volle weken werken.. helemaal ontwend. ;-)

      Verwijderen
  5. Ja, geweldige vakantie gehad. Mijn reisverslag staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.