€250,- minder schuld

Vannacht lag ik wakker en ben ik een aantal blog berichten van anderen gaan lezen. Zo las ik over aflossen, beleggen en spaargeld. Aangezien mijn minimale buffer de €1.000,- had bereikt besloot ik een bedrag van €250,- over te maken naar de (schoon)ouders. Dit heb ik dan ook gelijk maar gedaan. Huidige stand van de buffer nu: €1.050,-.

Omdat de spaarrekening buiten mijn internetbankieren valt volgt er vandaag nog wel een bezoekje aan de bank. Eventjes terug boeken en ondertekenen en we zijn weer bij met de administratie.

De huidige stand van de schuld: €19.250,-. We hebben nu in drie maanden €750,- afgelost. Hopelijk houden we dit in stand. Ik zou het fijn vinden als ik dit jaar nog €500,- over kan maken.

Doordat man van baan gewisseld is krijgen we een uitbetaling van het tot nu toe opgespaarde vakantiegeld. Dit staat opnieuw gepland voor de spaarrekening. Het liefst zou ik het volgende bedrag aflossen als het minimale spaarbedrag (na aflossen) bij de buffer €1.250,- is.

Ik wacht nog op een uitbetaling van de verzekering n.a.v. de aanrijding en ook de uitbetaling van Euroclix  (€150,-) laat op zich wachten.

Hebben jullie weleens nachtelijke besluiten gemaakt? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Goed bezig met de extra aflossing. Elke Euro helpt hierbij. En voor wat betreft de nachtelijke beslissingen kom ik niet veel verder dan hoe ik weer zal gaan liggen na een toiletbezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die nachtelijke toiletbezoeken komen hier ook veel voor. Dan denk ik hier inderdaad ook niet over na. 😉

      Verwijderen
  2. Nachtelijke besluiten niet echt. of het zou net 5 over 12 geweest moeten zijn :)
    Maar elke euro helpt inderdaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja absoluut! Hoewel ze bij het ochtendlicht soms niet zo slim meer lijken als 's nachts toen ik ze bedacht...

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.