Televisie en internet

Al jaren zijn wij klant bij KPN en ons alles-in-1 abonnement loopt tot 25 oktober. We maken geen gebruik van vaste telefonie maar dat is altijd een onderdeel van het pakket. Per maand betalen we €54,-. Dit is inclusief een opnamepakket t.w.v. €5,-.

Man kijkt graag F1 en kan dit geregeld bij vrienden kijken. Wanneer dit niet mogelijk is schaft hij een wedstrijd aan. Dit kost €6,- per keer en is nu vier keer voorgekomen.

Via Euroclix kreeg ik een aanbod. Alles-in-1 vanaf €39,95 per maand. Dit scheelt best een hoop en daarom besloot ik via Euroclix bij Ziggo te kijken of het inderdaad een interessante aanbieding was.

Omdat ik graag opnieuw gebruik wil maken van een opnamepakket en ik dit niet kon vinden via de aanbieding besloot ik dit te vragen via de chatfunctie op de website. Ik werd netjes te woord gestaan. Ik gaf ook aan dat ik via Euroclix nog een bedrag terug zou krijgen wanneer ik via die aanbieding zou overstappen maar ik kreeg een beter aanbod.

Per 26 oktober gaan we over naar Ziggo. De eerste 6 maanden betalen we €34,95 per maand en daarna gaat het naar €55,95. Over een jaar genomen levert dit ons een besparing op van €102,60.

Nadat we de opzegging doorgezet hadden kregen we telefoon van KPN. Je hebt natuurlijk te maken met de 14 dagen bedenktijd en dus kwamen ze nog met een aanbod. Allemaal leuk en aardig, maar ze kwamen niet eens in de buurt van het aanbod van Ziggo. Daarnaast kost de sportzender met actieprijs ons nog €7,50 terwijl hij bij Ziggo binnen het pakket valt.

Ik las al meer over de actie van Euroclix en dat het soms toch voordeliger is om nog even bij de aanbieder te informeren. Kleine tip. Maken jullie regelmatig gebruik van zulke acties? Ik hoor graag van jullie!

Reacties