Start nieuwe baan

Afgelopen maandag was het zover; man is gestart bij zijn nieuwe werkgever. Na onze vakantie werkte hij nog een week in de kas en toen was het tijd voor de overstap. In onze vakantie haalden we de werkkleding al op bij het bedrijf. Hij mag uit gaan slapen, zijn werktijden zijn een stuk gunstiger. Van 7:30-16:30 waar hij voorheen van 7:00-17:00 werkte.

Maandag ging hij dan in nieuwe kleding met een broodtrommel en een rugzak naar zijn werk. De eerste werkdagen waren een succes. Er komt veel nieuws op hem af en dat vind hij reuze interessant.

Daarnaast hanteert zijn nieuwe werkgever zeer regelmatige werkbesprekingen wat hem erg aanspreekt. De eerste klanten waren toevallig allemaal bekenden. Dit maakt het natuurlijk nog leuker!

Voor de mensen die een vorig blog gemist hebben: man is gestart als leerling cv monteur. Zijn eerste werkdagen zijn prima bevallen dus dat geeft mij veel rust.

Zitten jullie goed bij jullie werkgever of heb je misschien ook de wens om te wisselen? Ik hoor graag van je!


Reacties

  1. Het klinkt super zeg! En fijne werktijden inderdaad. Ik ben vooral verbaasd over hoe makkelijk hij een nieuwe baan heeft gevonden. Ik heb altijd het idee dat dit heel lastig is.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel blij mee! Het is inderdaad heel gemakkelijk gegaan. Ik weet nog wel dat ik meer dan 10 maanden moest solliciteren. Hij boft maar!

      Verwijderen
  2. Klinkt goed! Heeft de nieuwe baan nog effect op de opvanguren van jullie kind of maakt het allemaal geen verschil?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn nog aan het aftasten maar ik vermoed dat er per dag een kwartier bij komt. Man krijgt nog een eigen bus op den duur maar rijdt nu mee en dat is echt lastiger met ophalen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.