Uitgaven week 32

Onze uitgaven liepen de spuigaten uit, de rem moet erop! Bij binnenkomst van vakantiegelden en belastingteruggave konden een aantal wensen vervuld worden. Wensen met bijbehorende (hoge) kosten. Nu onze vakantie erop zit en volgende week het echte leven weer gaat beginnen, moet de rem erop.

Vorige week ben ik hiermee gestart en om mezelf een schop onder de kont te geven, zal ik hier zo af en toe de uitgaven gaan noteren. In ons Excel-bestand verwerk ik alle uitgaven. Tips zijn altijd welkom!

Onze wekelijkse boodschappen werden bij de Albert Heijn gekocht. Ik kocht ook aardig wat vlees met 35% korting. Dit was deze week in totaal €77,02. Daarnaast had de auto dorst en tankten we voor €45,36.

Ik ging los bij de Action, ik ging bewust met een boodschappenlijst en kocht alleen spullen die we nodig hadden. Onder andere cadeaupapier, afwasmiddel, deodorant, kwasten en een cadeautje voor de zindelijkheidstraining van zoon. Ik kocht ook meerder bakken voor in de trapkast, in de hoop dat het daardoor wat netter zal blijven. Hier rekende ik €41,78 af.

Vrijdag gingen we samen met vrienden naar de nieuwste Mission Impossible. Bij onze bioscoop werken ze met een kredietkaart, hier zet je een bepaald bedrag op en dan krijg je korting. We betaalden €13,00 voor de entree, er lag nog een bioscoopbon t.w.v. €10,00. De pas hebben we met €20,00 opgewaardeerd.

Zondag hadden we een verjaardag en kocht ik bonbons voor €5,49 en omdat ik wil gaan starten met sporten kocht ik ook nog een sportbroek; €12,49. In totaal kwamen de uitgaven uit op €215,14.

Een relatief goedkope week. De boodschappen zaten aardig in de buurt van de beoogde €75,-. Had jij een goede week? Ik hoor graag van je.

Reacties

  1. Ik herken dat gevoel van 'de rem moet er op!' Ik heb dat ook wel eens. Het is ook net alsof als de rem er eenmaal áf is het geld steeds harder je portemonnee uitvliegt.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou echt he. Is echt een mentaal dingetje. Nu ik er weer bewust naar kijk scheelt het gelijk weer heel veel.

      Verwijderen
  2. Geen idee eigenlijk! Al vond ik de bankrekening wat laag ogen... ;)
    Ben net terug van mijn reis naar Afrika, dus het overzicht is even weg. Komt wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heerlijk! Een jaarlijks terugkerende reis of niet? Dan geloof ik dat de controle even weg is. 😉

      Verwijderen
  3. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.