Marktplaatsverkopen

Voor onze verhuizing heb ik al heel veel uitgezocht en verkocht. Dit zorgde in 2016 voor een opbrengst van maar liefst €1.156,85. Tijdens de verhuizing kwam ik toch nog heel veel spullen tegen die van mij een andere eigenaar mochten krijgen. Man had daar iets meer moeite mee en dus heb ik het even zo gelaten.

Wel ging ik verder met het uitzoeken van mijn eigen spullen. Ondanks de grote opruiming nog steeds een hoop de moeite waard om te verkopen. Sinds vorige week is man om, we hebben momenteel nog vakantie en het en na het ander werd gebracht door man om te koop te zetten.

Fietsen, boomboxen, een zaag en vier velgen. Daarnaast nog wat kleiner spul. Doordat we voor de fietsen in totaal €80,- kregen is het totaalbedrag flink opgelopen. De tussenstand nu; €309,-. Als ik het zo bekijk vermoed ik dat we de €400,- dit jaar wel halen, een mooi streven.

Naast het verkopen van onze spullen ben ik ook aan het ruilen. Ik had een aantal spullen al langere tijd te koop staan; een schooltas, een klein net tasje, een kussentje en twee mandjes. Deze spullen heb ik te ruil aangeboden via de Facebook-pagina en hiervoor krijg ik drie flessen limonadesiroop en twee zakken spekjes. Scheelt weer bij het boodschappenbudget. 

Zijn jullie nog steeds actief bezig, of raakt het huis leeg? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Wauw, wat heeft het bij jou een boel geld opgeleverd! Ik kan dingen meestal niet verkopen op marktplaats helaas.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is jammer! Ik zet altijd alles erop en ben best volhardend. Uiteindelijk gaat het meeste dan alsnog weg. ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.