Eindafrekening energie

Ik heb deze week onze eindafrekening van gas en elektra weer mogen ontvangen. Vorige jaar stapte ik over naar Fenor. Ik ben er erg tevreden over, maar besloot toch opnieuw over te stappen. Dit keer  naar United Consumers, hier was ik voorheen ook klant en ik kreeg hier een extra bonus van €20,-. Er loopt nog het een en ander via United Consumers, dus alles samen is extra makkelijk!

Iedere maand kreeg ik een overzicht van mijn verbruik en ik had dan ook wel een terugbetaling verwacht. We staan met ons verbruik gemiddeld op een appartement en een twee persoonshuishouden. Dit terwijl we met vier personen zijn en in een hoekhuis wonen. Ik ben wel iemand die het verbruik in de gaten houdt. Geen onnodige verlichting aan en ook de thermostaat houd ik streng in de gaten.

We mogen deze maand een terugbetaling van €585,11 verwachten! Er gaat een deel naar de spaarrekening, man heeft een eigen spaardoel en ik wil graag een nieuwe bril. Al twijfel ik nog over die bril, want die spaarrekening aanvullen is ook wel heel aantrekkelijk. Sinds mijn vorige update kregen we weer loon en inmiddels staat de spaarrekening al ruim over de €11.000,-.

Heb jij je afrekening al gekregen?

Reacties