Gratis op te halen

We zijn hard aan het klussen in het nieuwe huis. In ons huidige huis ben ik aan het opruimen, uitzoeken en inpakken. Veel verkoop ik via Facebook en Marktplaats, maar er zijn ook spullen die niet de moeite zijn om te verkopen of waarop niet gereageerd wordt. Het zijn allemaal spullen die nog goed te gebruiken zijn.

Ik besloot deze gratis op internet te zetten, in de verwachting dat er zeer snel gereageerd zou worden. Het staat nu al een aantal dagen op internet en er zijn nog geen reacties. Zal iedereen aan het minimaliseren zijn? Als het van het weekend nog niet opgehaald is gaat het naar de kringloop.

Werkt het gratis ophalen bij jullie wel? Hebben jullie misschien nog tips? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Bij mij heeft de weggeefhoek erg goed gewerkt. Dan heb je ook altijd mensen uit de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weggeefgroep of hoek op fb werkt erg goed. Zelf voor je vrienden op fb zetten werkt ook, en ook wel
    Gratisophalen.nl en gratis aanbieden op MP. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op FB werkt het bij mij beter dan op MP maar ik vind het wel een groot minpunt dat ik vaak mensen tref die de gemaakte afspraak niet nakomen. Ook met dingen waar ze wel iets voor moeten betalen trouwens. Ze laten gewoon niets meer van zich horen, sturen zelf geen berichtje maar reageren ook niet op een berichtje van mij. Ik hoop dat anderen die ervaring niet hebben want weggooien is inderdaad zonde.... Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had een autostoeltje op de weggeefhoek voor minima gezet. Nul reacties. :-) Dus die heb ik ook maar naar de kringloop gebracht. Daar vindt iemand hem vast wel. En dat ruimt heerlijk op in mijn huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter geeft en krijgt heel veel gerief gratis via zo'n gratis weggeefsite. Als ik bruikbaar gerief heb dat ik niet meer nodig heb, geef ik het haar altijd mee. Meestal vindt ze heel vlug iemand die erin geïnteresseerd is het het komt afhalen. Ze biedt de mensen meestal de kans om het gerief bij haar thuis of hier bij ons af te halen dus door keuze te laten tussen twee afhalingsplaatsen (40 km van elkaar verwijderd) zijn er mogelijks ook meer geïnteresseerden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.