Vloerbedekking

In de ouderslaapkamer en op beide trappen willen we graag vloerbedekking. Nu hebben we in ons huidige huis laminaat in de slaapkamer en man mist zijn warme vloertje. Op de trap ligt wel vloerbedekking. De vloerbedekking komt van de Kwantum. Na drie jaar is het nog steeds mooi en daarom besloten wij om de vloerbedekking via Kwantum aan te schaffen en ook te laten leggen.

Eind september had de Kwantum een actie met verhuisdozen. Bij de aanschaf van 1 verhuisdoos kreeg je een voucher t.w.v. €5,-. De verhuisdoos kost €1,80 en het voordeel is uiteindelijk maar €3,20. Voor de verhuizing moesten er toch verhuisdozen aangeschaft worden dus hebben we er 30 gehaald. De vouchers mochten na afloop van de uitgifte actie ingeleverd worden. Per €25,- kreeg je €5,- korting en het is opstapelbaar.

Op 27 oktober kregen we te horen dat de aankoop van het huis rond was en ben ik de volgende dag de vloeren gaan bestellen. In totaal kreeg ik €155,- korting, €150,- van de vouchers en via de mail had ik ook nog een kortingsbon gekregen naar aanleiding van een andere actie van de Kwantum. Deze was niet opstapelbaar maar doordat ik lang moest wachten door problemen met de kassa kreeg ik uiteindelijk toch nog die extra korting. Leuk meevaller. In totaal betaalden we €918,- voor de vloer. Op 11 januari komen ze de vloer leggen. Mocht dit niet lukken met ons schema kunnen we de afspraak zonder problemen nog verzetten.

Hebben jullie vloerbedekking op de slaapkamer? Zijn jullie weleens verleid tot aankoop van een product om van bijbehorende actie gebruik te kunnen maken? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ja maar wat voor soort vloerbedekking ? Tapijt,vinyl,pvc,linoleum etc ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel tapijt, maar dat gaat bij ons in de buurt door als vloerbedekking. ;-)

      Verwijderen
  2. Wij hebben pvc op de gehele bovenverdieping, muv de douche. Manlief en de kids hebben Bep. Allergieën, en dan zijn gladde vlioeren het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In ons oude huis (woonden we van 1996-2001) hadden we hoogpolig tapijt op de trap en de bovenverdieping. In de kinderkamers hadden we laminaat met van die gekleurde blokken erin. Heerlijk warm en een goede kwaliteit dus het bleef ook mooi. In ons huidige huis hebben we laminaat door het hele huis. Wel veel kouder als je uit bed stapt dus hebben we een kleed onder het bed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mijn man was het ook een gemis. Ons huidige huis is ook alleen maar met laminaat. Ik ben benieuwd hoe het ons bevalt. Ik heb nooit zo'n last van die koude vloer 's ochtends maar het zal alsnog vriendelijker wakker worden zijn.

      Verwijderen
  4. Hier alleen tapijt op de trap. Dat zou ik weer vervangen voor tapijt. Rest van het huis lekker laminaat. Makkelijk schoon te houden. Elk gezinslid heeft sloffen tegen koude voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De trap vind ik echt heerlijk. Als ik soms zie hoe een stofnest die traptreden zijn ben ik blij dat ik ze bekleed heb. In de rest van het huis bevalt laminaat me prima. Hoe vloerbedekking bevalt op de slaapkamer, we zullen zien!

      Verwijderen
  5. Geen tapijt in de slaapkamer. Inderdaad zulke stofnesten. We hebben laminaat en waar nodig, bijvoorbeeld onder het bed een kleedje voor als we opstaan en niet een koude vloer willen staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.