Rabobank bankieren app

Ik bankier bij de Regiobank en man bankiert bij de Rabobank. Al jaren maak ik gebruik van de internetbankieren app, naar volledige tevredenheid. Ik ben nu zo gewend aan de vrijheid dat ik eigenlijk niet meer zonder kan. Op elk moment kan ik de stand van de rekeningen bekijken en geld overmaken wanneer nodig. En wanneer de financiën een verslaving is, gebeurt dit regelmatig. ;-)

Man is lange tijd huiverig geweest met betrekking tot de app. Nu is man ook niet diegene die de financiën regelt, maar ik kreeg wel regelmatig de vraag; 'Hoeveel staat er nog op mijn rekening?'. Om bij de Rabobank op de rekening te kijken moest de tablet, de random reader en de portemonnee tevoorschijn getoverd worden. Ik was het helemaal beu en dus installeerde ik de Rabobank app op mijn telefoon.

Nu is het helaas zo dat hij lang niet altijd werkt, wat ook weer voor ergernis zorgt. Hebben jullie hier wel eens last van? Hebben jullie hier ook een oplossing voor? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ja, ik krijg soms een melding dat ie niet kan openen. Als ik het dan echt nodig heb dan zet ik mijn telefoon uit en weer aan (opnieuw opstarten) Dat helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat heb ik dus ook. Bij mij komt het Veel voor dat ik inlog en dat het beeld wit blijft. Ik moet hem dan ook opnieuw opstarten.

      Verwijderen
  2. Ik krijg regelmatig de melding dat ie niet genoeg verbinding heeft, maar als ik dan nogmaals probeer, doet ie het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inrerbetverbinding bedoel je? Bij mij kan ik wel inloggen maar blijft het beeld wit.

      Verwijderen
  3. Ik heb er tot op heden nog geen last van gehad. Behalve de ene keer dat ze onderhoud uitvoerde. Toen kreeg ik elke keer een foutcode als ik de app probeerde te openen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke! Ik heb het bericht een aantal dagen geleden geschreven en nu is het niet meer voorgekomen. 😂

      Verwijderen
  4. Hier ook een veelvuldige Rabobank app gebruiker maar buiten onderhoud om nog nooit problemen gehad.
    Vind het zo enorm handig sinds we dit soort apps hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat de app niet werkt! Moet zeggen dat ik wel meer klachten over de Rabobank hoor.

    Check ook even je internetverbinding en ook of je telefoon de nieuwste updates heeft. Telefoon opnieuw opstarten wil ook vaak helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opstarten helpt eigenlijk altijd. Wel lastig dat opnieuw opstarten steeds.

      Verwijderen
  6. Bij mij werkt hij eigenlijk altijd wel. Ik vind hem ook erg handig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik ben altijd benieuwd naar de werkwijze van een ander. Ik vind het dan ook ontzettend leuk om een reactie te ontvangen. Ik zal altijd proberen te reageren. Prettige dag!