Doorgaan naar hoofdcontent

Rabobank bankieren app

Ik bankier bij de Regiobank en man bankiert bij de Rabobank. Al jaren maak ik gebruik van de internetbankieren app, naar volledige tevredenheid. Ik ben nu zo gewend aan de vrijheid dat ik eigenlijk niet meer zonder kan. Op elk moment kan ik de stand van de rekeningen bekijken en geld overmaken wanneer nodig. En wanneer de financiën een verslaving is, gebeurt dit regelmatig. ;-)

Man is lange tijd huiverig geweest met betrekking tot de app. Nu is man ook niet diegene die de financiën regelt, maar ik kreeg wel regelmatig de vraag; 'Hoeveel staat er nog op mijn rekening?'. Om bij de Rabobank op de rekening te kijken moest de tablet, de random reader en de portemonnee tevoorschijn getoverd worden. Ik was het helemaal beu en dus installeerde ik de Rabobank app op mijn telefoon.

Nu is het helaas zo dat hij lang niet altijd werkt, wat ook weer voor ergernis zorgt. Hebben jullie hier wel eens last van? Hebben jullie hier ook een oplossing voor? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ja, ik krijg soms een melding dat ie niet kan openen. Als ik het dan echt nodig heb dan zet ik mijn telefoon uit en weer aan (opnieuw opstarten) Dat helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat heb ik dus ook. Bij mij komt het Veel voor dat ik inlog en dat het beeld wit blijft. Ik moet hem dan ook opnieuw opstarten.

      Verwijderen
  2. Ik krijg regelmatig de melding dat ie niet genoeg verbinding heeft, maar als ik dan nogmaals probeer, doet ie het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inrerbetverbinding bedoel je? Bij mij kan ik wel inloggen maar blijft het beeld wit.

      Verwijderen
  3. Ik heb er tot op heden nog geen last van gehad. Behalve de ene keer dat ze onderhoud uitvoerde. Toen kreeg ik elke keer een foutcode als ik de app probeerde te openen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke! Ik heb het bericht een aantal dagen geleden geschreven en nu is het niet meer voorgekomen. 😂

      Verwijderen
  4. Hier ook een veelvuldige Rabobank app gebruiker maar buiten onderhoud om nog nooit problemen gehad.
    Vind het zo enorm handig sinds we dit soort apps hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat de app niet werkt! Moet zeggen dat ik wel meer klachten over de Rabobank hoor.

    Check ook even je internetverbinding en ook of je telefoon de nieuwste updates heeft. Telefoon opnieuw opstarten wil ook vaak helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opstarten helpt eigenlijk altijd. Wel lastig dat opnieuw opstarten steeds.

      Verwijderen
  6. Bij mij werkt hij eigenlijk altijd wel. Ik vind hem ook erg handig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn! Ik moet zeggen dat het nu wel steeds goed gaat.. 🙈

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Gezellig dat jullie meelezen, ik hoor graag van jullie. Tips en trucs zijn altijd welkom!

Populaire berichten van deze blog

Gratis op te halen

We zijn hard aan het klussen in het nieuwe huis. In ons huidige huis ben ik aan het opruimen, uitzoeken en inpakken. Veel verkoop ik via Facebook en Marktplaats, maar er zijn ook spullen die niet de moeite zijn om te verkopen of waarop niet gereageerd wordt. Het zijn allemaal spullen die nog goed te gebruiken zijn.

Ik besloot deze gratis op internet te zetten, in de verwachting dat er zeer snel gereageerd zou worden. Het staat nu al een aantal dagen op internet en er zijn nog geen reacties. Zal iedereen aan het minimaliseren zijn? Als het van het weekend nog niet opgehaald is gaat het naar de kringloop.

Werkt het gratis ophalen bij jullie wel? Hebben jullie misschien nog tips? Ik hoor graag van jullie!

Kleding

Nu ik al een aantal jaren heel bewust met ons geld bezig ben merk ik dat mijn kleding nogal uit begint te dunnen. Zo ligt er redelijk wat verwassen en met kleine gaatjes in de kast. Ik koop veel minder en ook steeds vaker tweedehands.

Zoals ik hier ook verteld heb is mijn schoonzus in juni overleden. Na een ziektebed van bijna drie jaar, een hersentumor, heeft ze besloten euthanasie toe te passen. Voordat ze overleed gaf ze al veel kleding weg, ik kreeg toen acht kledingstukken die ik zeer regelmatig draag.

Vorige week stuurde zwager een appje met de vraag of iemand hem zou willen helpen met het uitzoeken van de kleding van zijn vrouw. Aan veel kleding hangt een herinnering en hij vond het dan ook erg moeilijk om aan te pakken. Nadat ik aangegeven had dat ik wel wilde hebben we besloten dat ik foto's ga maken van alle te verkopen kleding en deze op Marktplaats dan wel Facebook ga plaatsen.

Afgelopen weekend kwam zwager elf(!) vuilniszakken brengen. Ik schrok enigszins van de hoev…

Besparen bij de Albert Heijn

Onze wekelijkse boodschappen worden tegenwoordig altijd bij de Albert Heijn gedaan. Voorheen reed ik naar een nabijgelegen dorp om daar bij de Lidl boodschappen te doen. Maar ik maak nu gebruik van een weekmenu en schrijf van te voren een boodschappenlijstje. Op deze manier heb ik goed zicht op ons budget en ben ik van mening dat ik met de brandstofkosten erbij niet goedkoper uit ben.

Bij de Albert Heijn maak ik altijd gebruik van de scanner. Handig dat je precies weet voor hoeveel geld je in de kar hebt liggen en met zoon erbij is het helemaal makkelijk dat ik de boodschappen gelijk in kan pakken. Waar ik laatst achter ben gekomen is dat je dus ook gewoon contant af kunt rekenen wanneer je gebruik maakt van een scanner. Nooit geweten, het is zeker een pluspunt.

Contant geld en geld van tweedehands verkopen gaan in een spaarpot en het bedrag loopt soms heel snel op. Ik heb nu al twee keer boodschappen gedaan met de scanner en contant kunnen betalen. Eerder durfde ik dit niet aan en pi…