Euroclix tussenstand

Een tijdje terug won ik 5.000 clix bij Euroclix. Ik deed mee aan het maandelijks fruit spelletje. Je zet 100 clix in en maakt kans op clix prijzen. De keren hiervoor deed ik het al eerder en speelde ik quit. Na mijn grote winst durfde ik het niet meer aan. De kans is klein dat ik opnieuw zoveel clix win.

Wat ik wel regelmatig probeer te doen is het activeren van de gratis loten. Vorige week won ik hiermee 2 clix. Iedere clix helpt moeten we maar denken. Mijn huidige stand is: 8.403. Ik ben aan het sparen voor de 10.000 en laat het dan uit betalen. Het gaat hier dan om €150,- en die gaat rechtstreeks naar de aflossing. Dit zijn onze eerste Euroclix verdiensten.

Wil je nu ook een Euroclix account? Meld je dan nu aan via deze link en ontvang clix voor je aanmelding. Ik krijg deze dan ook, alvast bedankt!

Wat is jullie spaardoel? Hoeveel heeft Euroclix voor jullie al opgebracht? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Oh mooi, met dat spelletje heb ik nog nooit meegedaan. Met de gratis loten wel, maar meer dan 50 clix (in 1x) heb ik daar nog nooit mee gewonnen.
    Ik heb maandag 5.000 clix ingewisseld. Nu is de stand maar weer net boven de 100...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van 0 naar 100 in drie dagen is niet verkeerd. Over 5 maanden weer een uitbetaling dan? ;-)
      Bij mij gaat het de laatste dagen hard. Stand is nu 8.649. Aftellen dus!

      Verwijderen
  2. Ik ben afgehaakt bij Euroclix omdat het geen bal opschoot. Nu verdien ik mijn geld met fulltime bloggen. Maar ik weet dat er best mensen zijn bij wie Euroclix heel redelijk loopt.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook heel prettig, geld verdienen met bloggen! Bij mij gaat het nu opeens weer hard, ik heb mijn gegevens aangepast en krijg veel enquêtes. Daarnaast boekten we een weekend weg waarvoor ik de clix nog moet ontvangen, leuk vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.