Extra inkomsten

2017 was opnieuw een mooi jaar voor extra inkomsten. Via verschillende kanalen heb ik extra geld verdiend. Deze inkomsten zijn allemaal naar de spaarrekeningen en het aflossen gegaan.

Panelwizard
Ik vulde enquêtes in voor Panelwizard, per vraag krijg je hierbij uitbetaald. Alle beetjes helpen denk ik dan maar, ik krijg maar weinig uitnodigingen. In totaal verdiende ik €10,60.

Waardevolle mening
Dit is ook een website waarvoor ik enquêtes invul. Per mail krijg je een uitnodiging, kom je in aanmerking en kun je de enquête in zijn geheel invullen dan wordt het bijgeschreven bij je saldo. Vanaf €10,00 kun je een uitbetaling aanvragen, dit gaat in VVV-bonnen. In totaal kreeg ik dit jaar twee bonnen thuisgestuurd t.w.v €20,00. Het saldo tot nu toe is €2,75.

Euroclix
Ook bij Euroclix vul ik enquêtes in, daarnaast kun je punten verzamelen door via de website door te klikken naar een webshop en krijg je punten bijgeschreven wanneer iemand via jouw account aanmeldt. Heb je ook interesse? Meld je dan via deze link aan en ontvang ook gelijk 150 clix.

Dit jaar liet ik een keer €150,- uitbetalen en laatst kreeg ik nog €25,- bijgeschreven. Het saldo tot nu toe is 611 clix. Het gaat niet zo vlot, mijn doel is dan ook in eerste instantie om tot 2.000 clix te sparen.

Tweedehands verkopen via Marktplaats en Facebook
Als laatste verkochten we nog heel wat spullen via Marktplaats en Facebook. Ik wil graag minderen met spullen en dit ook dit jaar weer aardig gelukt. Voor veel items heb ik slechts een paar euro gekregen, onze klapper is de garagedeur. Deze verkochten we voor €100,-. Onze totale opbrengst kwam uit op; €533,55. Er staan nu al weer heel wat items online, het huidige verkoopbedrag voor 2018 staat alweer op €46,55.

In totaal hebben we in 2017 €739,15 bij elkaar gespaard. Voor 2018 is de stand €57,05. Op naar opnieuw een knaljaar qua verkopen en een leger huis aan het einde van 2018!

Hoe zijn jullie verkopen en bijverdiensten gegaan? Zijn jullie hier nog actief mee bezig of vinden jullie het de moeite niet waard? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Mooi overzicht en flinke inkomsten zeg! Ik heb lang niet zoveel verkocht en bijverdiend in 2017. 435 Euro ongeveer. Maar de maand januari is mooi begonnen moet ik zeggen. Daar geef ik aan het eind van de maand weer een overzichtje van.
    Opruimen en een beetje geld verdienen vind ik een mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het bij jou zo leeg, ben je ook al aardig 'uitverkocht'. Bij ons vind ik nog steeds spullen.. Het blijft me verbazen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.