Garantie

Een aantal maanden terug kon je sparen voor Royal VKB artikelen bij de Albert Heijn. Aangezien ik onze boodschappen hier altijd doe en de bijbetaling minimaal was besloot ik om ook te gaan sparen. Zo kon je zegels sparen voor drinkflessen, man nam voorheen altijd plastic flesjes mee. Die zijn mooi de deur uit en nu hebben we vier drinkflessen die de vaatwasser in kunnen.

Daarnaast spaarde ik ook nog twee yoghurt/muesli bekers. Een bakje voor yoghurt met daarbovenop een doorzichtig bakje waar ik mijn vezels in kan doen. Iedere werkdag eet ik deze yoghurt op mijn werk, met drie werkdagen zijn twee bakjes ruim voldoende.

Nu liet alleen het afsluitrubber los en vorige week zat mijn tas onder de yoghurt. Ik besloot hierop contact te zoeken met Albert Heijn. Via hun website werd ik verwezen naar de Facebook-pagina. Ik stuurde een berichtje en ik kreeg netjes heel snel een reactie. 

Ik mocht bellen naar de leverancier en zo krijg ik per post een nieuwe beker opgestuurd. Ik heb hem nog niet ontvangen, maar ik ga er van uit dat het goed komt. De garantietermijn is 2 jaar, dus mocht er voor die tijd nog iets sneuvelen bel ik opnieuw. Het is niet noodzakelijk om het kapotte artikel op te sturen, incidenteel vragen ze het kapotte artikel retour. Mij werd geadviseerd het artikel nog even te bewaren totdat het nieuwe artikel, zonder retouretiket, gearriveerd is. 

Hebben jullie weleens gebeld n.a.v. een spaaractie?

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.