Opruimen in november

Ik ben er weer hoor! Actief op Marktplaats en de verkooppagina's van Facebook. Ik zocht weer het een en ander uit en zo kon ik weer wat advertenties plaatsen.

Ik verkocht kinderboeken, speelgoed, woonaccessoires en een wagenspanner voor €34,-. Daarnaast ben ik nog over een aantal spullen in onderhandeling. Ons Stokke kuipstoeltje, zelf tweedehands gekocht voor €45,-, is al gereserveerd voor een zwangere vriendin. Ze kreeg al vuilniszakken vol met (baby) spullen van ons en mag zelf natuurlijk aangeven wat ze voor het kuipje wil betalen.

Verder ruimde ik het speelgoed op. Er ligt nu een zak klaar voor de 'goedzak' van Albert Heijn. Speelgoed mag gedoneerd worden voor minderbedeelde kinderen. Hier deed ik al twee keer eerder aan mee.

Graag zou ik nog een keer de zolder en (ja opnieuw) de trapkast onder handen nemen. Ik heb inmiddels mijn trouwjurk van zolder geplukt. Er staan al wat foto's klaar van mij op mijn trouwdag voor bij de advertentie, maar ik kan helaas de papieren met de juiste maat etc. niet meer vinden. Dat gaat geloof ik nog wel wat tijd kosten.

Ik vond nog een zak meidenkleding op onze zolder en toevallig ging ik bij mijn nichtje langs die laatst bevallen is van een prachtig meisje. De zak ging dus mee, eerder verloste zij ons ook al van vier zakken met meidenkleding.

Ben jij nog aan het opruimen geslagen?

Reacties