Pareltje op zolder

Nu mijn uitgerekende datum dichterbij komt en ik nog maar zes werkdagen te gaan heb is mijn nesteldrang op zijn hoogtepunt. Dat hoop ik tenminste voor man.. Onze zolder was nog steeds een verzamelplek van zooi waar we niet direct wisten wat we er mee moesten doen. Van alles werd daar gestald en ik was het eigenlijk helemaal beu.

Afgelopen weekend zijn we zo'n drie uur bezig geweest, met een prachtig resultaat! Er gingen drie vuilniszakken weg, een berg oud papier en een hoop spullen op Marktplaats.

Tussen die spullen op Marktplaats zat een pet, van Volkswagen met het label er nog aan. Ik maakte foto's en zette hem op internet. Binnen een half uur kwam het eerste bod en uiteindelijk verkocht ik hem voor  €16,10, terwijl we nog zo mooi tegen elkaar gezegd hebben: 'Iedere euro is er een'.

Een echte verrassing dus, het geld is inmiddels binnen en het pakket is verzonden. Ik pak marktplaatsverkopen nog steeds in met resten behangpapier, het kost me dus niets extra's!

Hebben jullie weleens een verrassende opbrengst via Marktplaats gekregen? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ik heb diverse keren in de kringloop merkkleding gevonden en die voor veel meer op MP verkocht. Een top van 4,50 bleek nieuw 200 euro te kosten en heb ik verkocht voor 75.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel geld nog voor zo'n pet zeg! Fijn dat hij zoveel opleverde.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik heb je genomineerd voor een Liebster Award. Omdat ik je blog gewoon erg leuk vind! Je hoeft er niks mee te doen, maar mag wel natuurlijk :)

    http://life4mama.blogspot.nl/2018/03/een-nominatie-ontvangen.html

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.