Speeltoestel

Man heeft al een hele lange tijd de wens om een speeltoestel in de tuin te plaatsen. Voordat we überhaupt onze zoon hadden en ons huis had hij het hier al regelmatig over. Mij leek het allemaal maar eng en daarnaast is het allemaal behoorlijk prijzig.

Zoon wordt in september twee en we hebben over een speeltoestel nagedacht, maar nogmaals was ik niet overtuigd. Zoon klimt overal maar bovenop en heeft geen rem, niets voor mij. Man wilde dan graag een houten huisje met glijbaan en trap.

Twee weken geleden is een neef van man met zijn gezin bij ons om de hoek komen wonen. Het gezin heeft drie meiden, jongste dochter is op dezelfde dag jarig als zoon en inmiddels bijna vier. Met het verhuizen hebben ze ook een grote opruiming uitgevoerd. Zo kregen we al snowboots maat 24, twee speelkleden en afgelopen weekend; een grote schommel!

Het is een metalen frame met daaraan een duoschommel en een schommel voor als zoon wat groter is. Ook kregen we een rekstok en ringen erbij. Opnieuw blijkt wel dat wachten loont! Het staat al in de tuin en zoon is ontzettend enthousiast. We halen een cadeaubon bij het plaatselijke pannekoekenrestaurant als bedankje, zomaar aannemen geeft ons geen prettig gevoel.

Hebben jullie weleens iets zomaar aangeboden gekregen? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Jaaa, we krijgen geregeld wat :)... Van kleding tot eten (bijv. mensen die op vakantie gaan en de koelkast leegmaken. Nu kreeg ik een broccoli van iemand, van iemand anders 14 appels en wat oud brood - doe ik invriezen en dan in de broodpudding, mmm lekker! en van weer iemand anders een zakje krieltjes... Smullen geblazen :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is helemaal leuk. Daar heb je zeker iets aan. Het komt bij mij nauwelijks voor. Al werkt mijn vader wel bij een voedsel verwerking bedrijf en krijg ik weleens een zak groenten.

      Verwijderen
  2. Wat een fijne gift zeg! Zo'n schommel is ook minder eng dan een klimtoestel vind ik.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens. Hij kan er sowieso niet zelf op, dus gebeurt altijd met supervisie. 😉

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je dat speeltuig hebt gekregen, je zoontje zal er wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.