Doorgaan naar hoofdcontent

Bijverdienste

Regelmatig hoor ik over bijverdiensten via internet. Zelf ben ik altijd een beetje huiverig, want hoe weet je of alles goed gaat. Ik heb een tijdje ingeschreven gestaan bij Euroclix, maar dat was toch niet mijn ding. Nu ben ik een site tegengekomen waar ik wel tevreden over ben.

Sinds vorig jaar mei sta ik ingeschreven bij www.waardevollemening.nl. Deze site nodigt je na aanmelding uit voor het invullen van enquêtes over zeer uiteenlopende onderwerpen. Naar aanleiding van je profiel proberen ze te beoordelen of je binnen de doelgroep valt. Wanneer dit niet zo is komen ze zelf met een andere enquête.

Per enquête wordt er een vergoeding uitbetaald. Dit kan variëren van €0,50 tot €1,50 en af en toe zelfs €2,00. Wanneer de €10,- bereikt is kan er een uitbetaling aangevraagd worden. Ik houd zelf ook altijd bij welke enquêtes ik invul en wat de vergoeding is. Dit controleer ik altijd nog even in het overzicht.

Ik had een tijd geen enquêtes ingevuld maar ben er weer mee gestart en heb dan ook afgelopen januari een uitbetaling uitgevraagd. Je krijgt dit in de vorm van een VV-bon. Op de site wordt aangegeven dat dit 28 dagen kan duren, maar ik had al met 1,5 week de VV-bon t.w.v. €10,- op de deurmat. De bon ligt nu te wachten op het moment dat de luiervoorraad aangevuld moet worden.

Zijn jullie bij sites aangemeld om extra geld te verdienen? Of zijn jullie ook wat huiverig wat betreft al die online aanbieders? Ik hoor graag van jullie!


Reacties

  1. Online geld verdienen. Oh wat heb ik al veel dingen gedaan die geld gekost hebben haha. Ik doe mee met onderzoeken van NIPO. Die krijg ik per mail. Ik laat me uitbetalen in bol.com bonnen. Verder heb ik op 12 april een blogje geschreven over geld verdienen met afval. Daar hoop ik volgende week mijn eerste uitbetaling van te ontvangen.

    Daarnaast ben ik nog twee dingen aan het testen voor ik ze 'openbaar' maak door er over te bloggen. Ik ben niet meer huiverig hoor. Ik denk alleen wel twee keer na voordat ik ergens geld in steek. Ondernemen is toch ook risico nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wacht het af! Ik doe niet aan dingen mee waar ik geld in moet stoppen. Ben altijd bang dat ik met niets overblijf ;-).

      Verwijderen
  2. Ik doe net zoiets, maar dan via panelwizard. Die jij noemt ken ik niet. Ik ga het eens overwegen.
    Ik blogde over panelwizard een tijdje terug, als je interesse hebt.
    http://life4mama.blogspot.nl/2016/01/panelwizard-online-verdienen.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip. Ik zal het van het weekend eens nalezen!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Gezellig dat jullie meelezen, ik hoor graag van jullie. Tips en trucs zijn altijd welkom!

Populaire berichten van deze blog

Gratis op te halen

We zijn hard aan het klussen in het nieuwe huis. In ons huidige huis ben ik aan het opruimen, uitzoeken en inpakken. Veel verkoop ik via Facebook en Marktplaats, maar er zijn ook spullen die niet de moeite zijn om te verkopen of waarop niet gereageerd wordt. Het zijn allemaal spullen die nog goed te gebruiken zijn.

Ik besloot deze gratis op internet te zetten, in de verwachting dat er zeer snel gereageerd zou worden. Het staat nu al een aantal dagen op internet en er zijn nog geen reacties. Zal iedereen aan het minimaliseren zijn? Als het van het weekend nog niet opgehaald is gaat het naar de kringloop.

Werkt het gratis ophalen bij jullie wel? Hebben jullie misschien nog tips? Ik hoor graag van jullie!

Kleding

Nu ik al een aantal jaren heel bewust met ons geld bezig ben merk ik dat mijn kleding nogal uit begint te dunnen. Zo ligt er redelijk wat verwassen en met kleine gaatjes in de kast. Ik koop veel minder en ook steeds vaker tweedehands.

Zoals ik hier ook verteld heb is mijn schoonzus in juni overleden. Na een ziektebed van bijna drie jaar, een hersentumor, heeft ze besloten euthanasie toe te passen. Voordat ze overleed gaf ze al veel kleding weg, ik kreeg toen acht kledingstukken die ik zeer regelmatig draag.

Vorige week stuurde zwager een appje met de vraag of iemand hem zou willen helpen met het uitzoeken van de kleding van zijn vrouw. Aan veel kleding hangt een herinnering en hij vond het dan ook erg moeilijk om aan te pakken. Nadat ik aangegeven had dat ik wel wilde hebben we besloten dat ik foto's ga maken van alle te verkopen kleding en deze op Marktplaats dan wel Facebook ga plaatsen.

Afgelopen weekend kwam zwager elf(!) vuilniszakken brengen. Ik schrok enigszins van de hoev…

Besparen bij de Albert Heijn

Onze wekelijkse boodschappen worden tegenwoordig altijd bij de Albert Heijn gedaan. Voorheen reed ik naar een nabijgelegen dorp om daar bij de Lidl boodschappen te doen. Maar ik maak nu gebruik van een weekmenu en schrijf van te voren een boodschappenlijstje. Op deze manier heb ik goed zicht op ons budget en ben ik van mening dat ik met de brandstofkosten erbij niet goedkoper uit ben.

Bij de Albert Heijn maak ik altijd gebruik van de scanner. Handig dat je precies weet voor hoeveel geld je in de kar hebt liggen en met zoon erbij is het helemaal makkelijk dat ik de boodschappen gelijk in kan pakken. Waar ik laatst achter ben gekomen is dat je dus ook gewoon contant af kunt rekenen wanneer je gebruik maakt van een scanner. Nooit geweten, het is zeker een pluspunt.

Contant geld en geld van tweedehands verkopen gaan in een spaarpot en het bedrag loopt soms heel snel op. Ik heb nu al twee keer boodschappen gedaan met de scanner en contant kunnen betalen. Eerder durfde ik dit niet aan en pi…