Bijverdienste

Regelmatig hoor ik over bijverdiensten via internet. Zelf ben ik altijd een beetje huiverig, want hoe weet je of alles goed gaat. Ik heb een tijdje ingeschreven gestaan bij Euroclix, maar dat was toch niet mijn ding. Nu ben ik een site tegengekomen waar ik wel tevreden over ben.

Sinds vorig jaar mei sta ik ingeschreven bij www.waardevollemening.nl. Deze site nodigt je na aanmelding uit voor het invullen van enquêtes over zeer uiteenlopende onderwerpen. Naar aanleiding van je profiel proberen ze te beoordelen of je binnen de doelgroep valt. Wanneer dit niet zo is komen ze zelf met een andere enquête.

Per enquête wordt er een vergoeding uitbetaald. Dit kan variëren van €0,50 tot €1,50 en af en toe zelfs €2,00. Wanneer de €10,- bereikt is kan er een uitbetaling aangevraagd worden. Ik houd zelf ook altijd bij welke enquêtes ik invul en wat de vergoeding is. Dit controleer ik altijd nog even in het overzicht.

Ik had een tijd geen enquêtes ingevuld maar ben er weer mee gestart en heb dan ook afgelopen januari een uitbetaling uitgevraagd. Je krijgt dit in de vorm van een VV-bon. Op de site wordt aangegeven dat dit 28 dagen kan duren, maar ik had al met 1,5 week de VV-bon t.w.v. €10,- op de deurmat. De bon ligt nu te wachten op het moment dat de luiervoorraad aangevuld moet worden.

Zijn jullie bij sites aangemeld om extra geld te verdienen? Of zijn jullie ook wat huiverig wat betreft al die online aanbieders? Ik hoor graag van jullie!


Reacties

  1. Online geld verdienen. Oh wat heb ik al veel dingen gedaan die geld gekost hebben haha. Ik doe mee met onderzoeken van NIPO. Die krijg ik per mail. Ik laat me uitbetalen in bol.com bonnen. Verder heb ik op 12 april een blogje geschreven over geld verdienen met afval. Daar hoop ik volgende week mijn eerste uitbetaling van te ontvangen.

    Daarnaast ben ik nog twee dingen aan het testen voor ik ze 'openbaar' maak door er over te bloggen. Ik ben niet meer huiverig hoor. Ik denk alleen wel twee keer na voordat ik ergens geld in steek. Ondernemen is toch ook risico nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wacht het af! Ik doe niet aan dingen mee waar ik geld in moet stoppen. Ben altijd bang dat ik met niets overblijf ;-).

      Verwijderen
  2. Ik doe net zoiets, maar dan via panelwizard. Die jij noemt ken ik niet. Ik ga het eens overwegen.
    Ik blogde over panelwizard een tijdje terug, als je interesse hebt.
    http://life4mama.blogspot.nl/2016/01/panelwizard-online-verdienen.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip. Ik zal het van het weekend eens nalezen!

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.