Marktplaats #2

Om de dure maand - de bruiloft van vriendin en verjaardag man - wat op te vangen heb ik weer wat advertenties op Marktplaats gezet. Het is een vruchtbare maand want ik verkocht al meerdere spullen, een vliegende start. Ik verkocht enkel dit jaar al voor €126,- aan spullen die op zolder staan te verstoffen en waar we niet naar omkijken.

Een aantal spullen stonden zelfs nog vanaf vorig jaar op Marktplaats. De advertentie heb ik steeds verlengd, zo heb ik toch nog wat kunnen verkopen terwijl ik er minimaal aandacht aan heb gegeven. Een tip die ik eens las die ik jullie mee wil geven is het plaatsen van spullen aan het eind van de maand. Mensen hebben dan vaak hun loon weer gekregen waardoor je sneller van je spullen af bent. Bij mij lijkt het zeker te werken.

Maken jullie veel gebruik van Marktplaats? Of wachten jullie bijvoorbeeld op de rommelmarkt met Koningsdag? Houden jullie ook bij wat je hierdoor aan extra inkomsten hebt? Ik hoor graag van jullie.

Reacties