Verjaardag

Vandaag ben ik jarig en word ik alweer 27. Wat gaan de jaren toch snel! Alweer de tiende verjaardag samen en de derde in ons huis, de eerste als mama. Omdat ik dit keer op zaterdag jarig ben en ik normaal werk heb ik vrij gevraagd. Vanochtend komen eerst de dames van de zwangerschapsgroep met de baby's. We hebben elkaar al een tijdje niet meer gezien omdat ik roet in het eten gooi met op zaterdag afspreken.

Vanaf half vier hebben we visite gevraagd, wie er rond etenstijd nog is kan frietjes mee eten en vanaf acht uur komen er een aantal vrienden feesten. Dat beloofd een gezellige dag te worden. Verder staat er op het menu zelfgemaakte appeltaart en boterkoek! Ik ga nu lekker smullen, de slingers ophangen en afwachten wat voor leuke cadeautjes er gegeven gaan worden... Spannend! Fijne dag allemaal!

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.