Verwend!

Allereerst bedankt voor de felicitaties! We hebben een ontzettend leuk dag gehad afgelopen zaterdag. In de ochtend bakte ik boterkoek, appeltaart en chocolade muffin en in de middag zouden we naar de fietsenmaker gaan om te kijken bij een fietsstoeltje van het merk Yepp.

Om half vier zou de visite komen en het werd ietwat krap dus ik was al bang dat het niet zou gaan lukken. Rond elf uur riep man of ik even buiten wilde komen kijken want er lag toch wel iets heel raars op het erf.  Of ik nog emotioneel ben na mijn zwangerschap? Jazeker, naast het huis stond mijn fiets met het zitje! Tranen met tuiten. Een ontzettend leuke verrassing. We zijn die middag ook gelijk ons eerste rondje gaan fietsen. Zoon vind het geweldig en ik ben tot nu toe dan ook iedere dag even wezen fietsen.

Yepp Voorzitje Mini Zilver

Op bovenstaande foto zie je het stoeltje. We hebben ook het windscherm erbij. Totale kosten €133,90. Niet goedkoop maar we wilden allebei toch een betrouwbaar stoeltje.

Verder kreeg ik nog een boek, een horloge, geld, cadeaubon, accessoires voor in huis en douche spullen. Dit jaar hield ik weer eens een verlanglijstje bij voor mijn verjaardag. Een aantal jaren al niet meer gedaan en ik snap eigenlijk helemaal niet waarom niet.  Zoveel leuke spullen gekregen die ik nodig had en graag wilde hebben.

Van de voorraad voor het feestje is nog heel veel over, helaas hadden we heel veel afmeldingen. Meer dan de helft kon uiteindelijk niet. Voorlopig dus geen bier of hapjes bij de wekelijkse boodschappen.

Houden jullie een verlanglijstje bij? Of doen jullie misschien niet meer aan cadeautjes in het kader van besparen? Ik hoor graag van jullie!


Reacties

  1. Ik wil echt alleen maar dingen van mijn wensenlijstje...en gelukkig weten mensen om me heen dat ook. Verder ga ik liever met een paar vrienden een wandeling maken, of kamperen, of samen koken. Ooit hadden vrienden me verrast, in het bos hadden ze slingers opgehangen en toen ik eraan kwam lopen begonnen ze een verjaarslied te zingen. Mooie herinneringen zijn de mooiste cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie herinneringen zijn inderdaad de mooiste cadeautjes. Gelukkig heb ik er weer een paar bij. Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Ik houd ook weer een lijstje bij sinds een paar jaar. Ik deed het een jaartje niet, (want ik vond het een beetje 'gierig' staan) maar toen kreeg ik zoveel onzin en wat echt niet bij me past, dat ik weer ben begonnen aan een lijstje! Wel lief bedoelt natuurlijk, maar dan slaat het de plank mis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier dus hetzelfde verhaal. Cadeautjes die niet bij me passen of waar ik geen bestemming voor kon vinden (als in spullen voor in huis). En ondanks dat ik vantevoren weet wat ik kan verwachten ben ik toch ontzettend blij met alle cadeaus. Dat mensen de moeite nemen en het geld uitgeven. Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  3. Oh leuk, toch de Yepp gekozen (ik had bij je blogje over het fietsstoeltje gereageerd). Net als ons in neutraal grijs. Veel plezier ermee!
    Als me een idee te binnen schiet gedurende het jaar, schrijf ik wel op. Dan kan ik het voor een verjaardag aangeven. Ben vooral praktisch en heb er geen moeite mee om specifiek om iets te vragen. Ik houd er wel rekening mee dat het altijd onder de 20 euro blijft (dan is in onze familie/vrienden kring een "standaard" bedrag)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik let ook zeker op de bedragen. Duurdere cadeaus spaar ik zelf bijeen zodat ik het van meerdere personen krijg. Kijk! We vonden Yepp ook wel interessant! En ik ben er blij mee. Mijn fiets is grijs dus vandaar de grijze kleur. Plezier hebben we zeker al, heerlijk om met het manneke te fietsen!

      Verwijderen
  4. ik maak ook een lijstje. mensen willen toch graag weten wat je wil hebben en ik ben t anders allang weer vergeten ;) soms ook juist een bepaald (goedkoop) merk douchegel wat ik zelf nooit koop maar wel heerlijk vind.. een tijdschrift oid. gaat niet om de cadeaus, maar ze willen graag iets geven ;) vind het ideaal, zeker de online lijstjes tegenwoordig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad ook zo, zodra ik iets bedenk; opschrijven anders vergeet ik het meteen weer. Ideaal die notitiefunctie op je telefoon. Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.