VVV-bonnen

Van de week lag er weer een brief met een VVV-bon ter waarde van €10,00 op de mat. Ik heb al eerder een keer geschreven over de enquêtes die ik invul voor www.waardevollemening.nl. In het overzicht op de website zie ik dat ik op 9 maart 2016 mijn eerste VVV-bon aangevraagd heb. Op 15 juni volgde de tweede.

Inmiddels is het bedrag alweer flink opgelopen, het staat nu op €7,25. Nog een aantal enquêtes en ik kan alweer een nieuwe VVV-bon aanvragen! Ik gebruik de bonnen voor de aankoop van luiers. Luiers koop ik bij de Kruidvat en daar nemen ze de bonnen aan. Je kunt namelijk ook kiezen voor bonnen van Bol.com, Zalando of de Nationale Entertainment Kaart. 

Ik vulde de afgelopen weken veel enquêtes in. Laatst is de website vernieuwd en krijg ik vaker mailtjes. Daarnaast is het zo dat als de enquête waar de uitnodiging voor geldt door jou ingevuld is en je klikt op de uitnodigingsmail dat er dan vaak nog een enquête gezocht wordt waar je aan deel kan nemen. Hierdoor gaat het dubbel zo hard en groeit het saldo snel!

Hebben jullie tijd en zin om enquêtes in te vullen of vinden jullie het niet de moeite waard voor wat het oplevert? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ben je veel tijd kwijt met het invullen van de enquetes? En via welke site vul je deze in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via www.waardevollemening.nl. Je kan aangeven hoe vaak je een mail wilt krijgen en je krijgt dus per mail steeds een uitnodiging. Het bedrag varieert van €0,50 - €2,00 en per enquête staat het aantal minuten. Meestal is het rond de 10 - 15 minuten.

      Verwijderen
  2. Ik heb me daar ook wel eens aangemeld. Maar viel toch vaak na een paar vragen af omdat ik niet in de doelgroep viel. Of de site werkte niet goed of het was zo'n vervelende enquete dat ik halverwege opgaf. Is er wat aan mijn opmerkingen verandert?

    Via GFK heb ik nu voor 50 euro aan bonnen liggen. Weet nog niet waar ik dat aan ga uitgeven. Laatste keer bij Bol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was voorheen inderdaad zo! Nu hebben ze sinds een tijdje een nieuwe site en dat gaat beter. Als je niet past komt er alsnog een andere enquête. Bedankt voor je reactie! GFK ken ik dan weer niet.

      Verwijderen
  3. Ik vul ze in via euroclix dus heet het 'panelclix'. Alleen als ze niet teveel tijd kosten. 15 min vind ik te lang voor een euro verdienste.
    Ik vul ze ook in via panelwizard en daar ben ik erg tevreden over. 2x per jaar een uitbetaling op je bank. Voor meer info hierover kun je m'n blog nalezen: http://life4mama.blogspot.nl/2016/01/panelwizard-online-verdienen.html
    Afgelopen juni kreeg ik 14,10 Euro. Dus leuk meegenomen.
    Jij doet het ook slim om je bonnen voor luiers in te leveren ja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die doe ik allebei ook. Panelwizard via jouw link. ;-) Euroclix deed ik, vond ik niet prettig, nu toch weer gestart. Door het te reserveren voor luiers gaat het niet aan gekke dingen op. 😂 Bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  4. Weet je van te voren hoe lang een enquete duurt en wat de beloning hiervoor is? Wordt je bankrekening nummer gevraagd?
    Zomaar even iets wat bij me opkwam. Alvast bedankt voor je antwoord. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Thea, bedankt voor je reactie. Je ziet vantevoren waarover de enquête gaat, hoeveel je er voor betaald krijgt en hoe lang het ongeveer in beslag neemt. Je bankrekening nummer wordt geloof ik niet gevraagd omdat de betaling dmv cadeau binnen gaat en niet met een daadwerkelijke betaling.

      Verwijderen
  5. Ik heb er nooit zin in, maar mijn man doet het wel!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.