Gratis sporten

Lang heb ik getwijfeld om een abonnement aan te gaan bij de sportschool. Of misschien toch een banenkaart bij het zwembad. Totdat ik steeds vaker positieve berichten las over de Fitbit. Ik schreef al eerder over mijn aanschaf. Het kostte €95,-, maar verder sport ik nu geheel gratis!

Door de koopstop ben ik weer extra gemotiveerd om op de fiets te stappen naar mijn werk. Ik werk drie dagen en kan inmiddels zeggen dat ik gemiddeld 11 van de 12 werkdagen op de fiets stap. Soms is het met de jongens nu eenmaal handiger om even met de auto te gaan. Maar mijn voorkeur heeft het zeker niet.

Daarnaast heb ik een doel; ik probeer iedere dag 10.000 stappen te zetten. Ik voel me er zoveel beter bij, de weegschaal is het met me eens. Inmiddels ben ik 3,5 kg kwijt. Niet eens zozeer door anders eten, maar puur het bewegen.

Het allerleukste en meest motiverende is toch wel het feit dat het me allemaal geen geld kost.

Heb jij nog een tip voor een gratis sport?

Reacties