Staken en studiedagen

Deze woensdag staakt het onderwijs. Lijkt me dat iedereen hier inmiddels van op de hoogte is. Het is nogal een wisselende nieuwsgeving, wel of niet staken?

Uiteindelijk gaat het dus wel door. Het is op mijn vrije dag en dus maakt het voor mij geen verschil of F. naar school is of heel de dag thuis.

Ik sta achter de staking, alleen dat de duidelijkheid op zo'n moment ontbreekt maakt het voor veel ouders van schoolgaande kinderen wel erg lastig. Ik zou oppassen op mijn achternichtjes, toen weer niet, toen weer wel.

Dit schooljaar boffen we. Alle studiedagen vallen op mijn vrije dagen, we hoeven dus nooit extra opvang te regelen. Je krijgt natuurlijk een deel vergoed, maar het kost je altijd je eigen bijdrage.

Heb jij iets moeten regelen met de staking?

Reacties

  1. Gelukkig is er bij ons 'toevallig' al heel vaak een studiedag op zo'n stakingsdag gepland. Geen idee hoe ze dat doen, want die plannen ze al een jaar van tevoren. haha. Nu ik even niet werk zijn de studiedagen sowieso geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede timing! Dat komt mooi uit. Hopelijk vind je in je nieuwe woonplaats een leuke baan!

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.