Bedankt!

Nog niet zo lang geleden ben ik gestart met het bijhouden van dit blog. Hoe leuk is het om te zien dat ik zeer regelmatig gelezen wordt! Ik schreef tot nu toe 50 berichten en er werd al meer dan 10.000 keer op mijn pagina gekeken.

In totaal werd er zo'n 70 keer gereageerd. Ik probeer altijd een reactie te geven. Kijk vooral nog eens terug bij je reactie op een eerder blogbericht. Het blogbericht met de meeste views gaat over kleding voor zoon. Hier is door jullie ook veel op gereageerd. Het aantal views loopt op en staat nu op 387 keer bekeken.

Bedankt allemaal voor jullie interesse in mijn blog. Ontzettend leuke wereld die blog wereld! Op naar de volgende 50 berichten!

Reacties

  1. Is ook leuk, maar soms is de insiratie ver te zoeken. Ik blog ruim 4 jaar en heb het financieel wel op orde. Dan klinkt alles al vlug afgezaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen, maar genieten van en schrijven over de mooie dingen in het leven is toch nooit afgezaagd?

      Verwijderen
  2. Ik vind je blog erg leuk, maar kan niet goed reageren omdat ik een blog heb op een eigen domein. Daarvoor gebruik ik bij andere blogs bij het reageren de optie 'naam/url', maar dat kan bij jou niet, waardoor ik dan maar niet reageer en dat is ook jammer! Voor deze reactie heb ik een google-account gebruikt die linkt naar een oude blog waarop ik niet meer schrijf. Maar dan weet je in ieder geval dat ik meelees en wie weet kun je het aanpassen zodat ik daarna wel kan reageren ;-)
    Groentje
    http://meergroen.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie en leuk dat je deze moeite neemt! Ik zal er vanavond eens voor gaan zitten want ik was er niet van op de hoogte dat het voor mensen zonder blog lastig reageren was! Ik zal ook eens bij jou kijken.

      Verwijderen
    2. Fijn, ik hoop dat het lukt :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.