Leuke post

Toen zoon zes maanden oud was zijn wij gestart met het geven van korstjes. Ondertussen (bijna acht maanden) eet hij twee boterhammen met boter met smaak op. Met zes maanden kregen we post van de bakker, waar we zijn geboortekaartje ingeleverd hebben. Bij zijn geboorte kregen we zes gratis slagroomsoesjes met blauwe muisjes en nu ontvingen we een cadeaubon voor een gratis brood. Het brood is nog niet opgehaald, ik moet naar een dorp hiernaast en rijdt er niet speciaal voor.

Vorige week kregen we weer leuke post. Dit keer van BlueBand. Een pakketje met daarin een plastic bordje en een code voor een gratis BlueBand - brood en boter. Ontzettend leuk en op te halen bij de Albert Heijn, waar ik iedere dinsdag mijn boodschappen haal.

Daarnaast kreeg ik al twee keer eerder post van Nestlé, met daarin tips voor het starten met vast voedsel en codes om zes producten gratis te proberen. Leuk, maar ik kan de bewuste producten niet vinden. De couponnen zitten in mijn portemonnee. Ik probeer het in de gaten te houden als ik eens bij een andere supermarkt ben. Maar voorzover heb ik alleen nog maar misgegrepen.

Ik vind het erg leuk dat ik deze post ontvang. Stellen jullie deze post op prijs of houdt je er niet van dat je gegevens bij zulke bedrijven in het systeem zitten? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. Ik vond het wel leuk. Als ik het kon vinden maakte ik er wel gebruik van.soms lustte m'n zoontje het niet (bijv de yoghurt van Nestlé) maar de oudere kinderen aten het dan wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, dan is het alsnog goed besteed! Zoon eet alles wat je hem voor zet dus op gaat het wel. :'-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.