Belasting

Ik deed al op tijd belastingaangifte en kreeg voor ons allebei van de week definitief bericht. Via een mail want ik krijg de brieven nu in een online postvak. Ik heb ons hier gelijk voor aangemeld, ik vind het prettig werken en overzichtelijk. Ook eerder verstuurde brieven zijn hier digitaal in te zien.

Samen krijgen we €62,- terug, ik €62,- en man €0,-. Fijn, we gaan er dit jaar dus op vooruit. Afgelopen vrijdag keek ik op onze rekening en had ik het bedrag al binnen! Heerlijk snel en inmiddels staat het op de spaarrekening.

Hopelijk is het volgend jaar een ander verhaal met een koopwoning. Dan mag het wat mij betreft wel wat ingewikkelder. ;-)

Hebben jullie het geld al binnen of moesten jullie huist betalen? Ik hoor graag van jullie!

Reacties

  1. heb nog geen brief of geld binnen, maar ik krijg als zzp-er 2500 euro terug, man 0. leuk vooruitzicht :) ik zie t maar als vakantiegeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker een goed vooruitzicht! Lekker van gaan genieten met de vakantie!

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je meeleest! Laat vooral iets van je horen.