Opname #2

Afgelopen donderdag was de ingreep van man. We werden om 9 uur verwacht en vertrokken dus om half 7 (zonder zoon) naar het AMC. Het verkeer viel mee zo na koningsdag en we arriveerden voor half 8. Om half elf werd hij geholpen en om half een werd ik al gebeld dat hij naar de uitslaapkamer gebracht was. Alles goed gegaan, een fijn telefoontje.

Ik had mijn haakwerk en mijn boek mee en heb verder gewacht totdat hij naar de zaal gebracht werd. Dit duurde nog twee uur, het was druk met patiënten die gebracht en gehaald moesten worden.

Om half drie zag ik hem weer en had hij best al wat pijn dus kreeg hij morfine. Half zes kreeg hij nog antibiotica toegediend en mochten we gaan. Dachten we snel nog even wat te eten in het restaurant zodat hij in de rolstoel kon blijven zitten. Ik had net het eten gebracht toen hij naar werd en flauwviel. De bewaking bracht ons naar de eerste hulp waarna hij in een bed naar de hartbewaking gebracht werd. Daar werden testen gedaan en werd hij aangesloten op allerlei apparatuur en werd ook nog eens zijn bloed getest. Om half 9 mochten we naar huis, er werd niets gevonden. Spannende uren, gelukkig kon mijn vader gebracht worden door mijn broer zodat we niet samen in de auto naar huis hoefden te rijden.

Al met al een behoorlijk spannend dagje! Het herstel gaat gelukkig goed. Niet meer flauw gevallen (;-)) en de wond heelt goed. Ondertussen vieren we met zijn drieën een soort van vakantie en genieten we van ons manneke.

Reacties