Marktplaats

Af en toe geven we onszelf de spreekwoordelijke schop onder onze kont en plaatsen we weer wat spullen op Marktplaats. Zelf vinden wij dit een prettige manier om spullen te koop aan te bieden. Bij het verlopen van de advertentie krijg je een mailtje en we hebben nu al een aantal keren gemerkt dat het loont om te wachten.

Door drukte ben ik niet zo actief met het steeds opnieuw plaatsen van de advertentie en klik ik dan ook regelmatig op verlengen bij mijn Marktplaats account. Ondanks dat heb ik in de laatste weken toch drie voorwerpen verkocht die er al ruime tijd op stonden. Zelfs met minimale inspanning kan dit dus geld opleveren.

Vorig jaar heb ik bijgehouden wat ik verdient heb aan tweedehands verkopen. Dit was rond de €200,-. Toch een mooi extra bedrag voor spullen die je niet langer gebruikt. Tot nu toe kregen we al €143,- binnen via Marktplaats, dit is allemaal rechtstreeks naar de spaarrekening gegaan. Nu we serieus aan het kijken zijn naar een andere woning voelen we ook meer druk om op te ruimen. Dit resulteert dus gelijk in een leuk extra spaarbedrag!

Maken jullie gebruik van Marktplaats? Ben je dan heel actief of laat je het ook weer een beetje op z' n beloop gaan? Ik hoor graag van jullie!


Reacties