Pech

Waren we zo goed op weg met onze buffer, komen er toch onverwachte kosten om de hoek kijken. Op mijn werk liet ik mijn nieuwe - van Sinterklaas gekregen - telefoon vallen. In zijn hoesje en hij viel in eerste instantie op mijn voet waarna hij op de tegels viel. Mijn scherm was amper te lezen door de vele barsten, dus vervanging noodzakelijk.

Bij een officiĆ«le reparateur zijn de kosten €130,-. Reden voor mij om nog even verder te kijken. De telefoon kostte bij aanschaf - even nagevraagd bij Sinterklaas - €185,-.

Ik heb wat rondgevraagd in onze vriendengroep en zo kregen we de gegevens van een man die een dorp verderop woont. Deze meneer rekent €30,-. Mijn telefoon is twee dagen weggeweest en werkt weer als een zonnetje! Het leek ons dat we de gok wel konden wagen, fit bespaarde ons maarliefst €100,-.

Enige kosten die er nu gemaakt moeten worden zijn de kosten voor een nieuw hoesje. Hebben jullie nog tips? Of zijn jullie zo zuinig dat een hoesje niet nodig is? ;-) ;-) Ik hoor graag van jullie.

Reacties